تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 تیر 1398 - 8:55
کد خبر : 41613

بازدید سرپرست استانداری گیلان از پاسگاه در حال ساخت لوشان

بازدید سرپرست استانداری گیلان از پاسگاه در حال ساخت لوشان

ارسلان زارع سرپرست استانداری گیلان از پروژه در حال احداث پاسگاه انتظامی لوشان واقع در مسیر آزادراه رشت – قزوین بازدید کرد.

گزارش روابط عمومی استانداری گیلان به ایرنا حاکیست زارع عصر چهارشنبه از پروژه در حال احداث پاسگاه لوشان در مسیر آزادراه رشت – قزوین بازدید و با تأکید بر لزوم اجرای با کیفیت طرح، روند احداث و پیشرفت فیزیکی این پروژه را مورد بررسی قرار داد.

ساختمان پاسگاه انتظامی لوشان با پیش بینی ۲۷ میلیارد ریال اعتبار احداث می‌شود و هم اکنون ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

بر اساس ارزیابی‌ها، مقرر شده این پروژه تا دهه فجر سالجاری به اتمام برسد.

لوشان از توابع شهرستان رودبار، در جنوب گیلان و دروازه ورود به استان از قزوین است.

شش محور اصلی آزادراه لوشان-قزوین، جاده قدیم لوشان- قزوین، منجیل-طارم، چابکسر-رامسر، آستارا-اردبیل و خلخال- اسالم محورهای اصلی خروجی و ورودی استان هستند. در تعطیلات پایان هفته و نیز در دیگر ایام تعطیل، آزادراه رشت شاهد بیشترین تردد خودروهای ورودی به گیلان است به گونه‌ای که بر اساس اعلام اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان؛ بیشترین میزان ورودی به استان در تعطیلات نوروز امسال از طریق این آزادراه با تردد ۶۸۲ هزار و ۷۷۱ وسیله نقلیه بوده است.

همچنین در سه روز تعطیل تیرماه جاری (از چهارشنبه چهارم تا پایان وقت شنبه هشتم تیرماه) و طبق آمار دریافتی از ۴۲ سامانه تردد شمار نصب شده توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان در محورهای مواصلاتی استان، آزاد راه قزوین – رشت با ۱۳۳ هزار و ۲۰۲ دستگاه، بیشترین تعداد ورودی خودرو را داشته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.