تاریخ انتشار : دوشنبه 17 تیر 1398 - 9:15
کد خبر : 41286

کارگروه هماهنگی راه آهن آستارا تشکیل شود

کارگروه هماهنگی راه آهن آستارا تشکیل شود

سرپرست استانداری گیلان گفت: کارگروه هماهنگی طرح ملی راه آهن آستارا با هدف پیشبرد بخش های مختلف این طرح و رفع موانع آن را در این شهرستان تشکیل شود.

ارسلان زارع عصر یکشنبه در جریان بازدید از طرح های آستارا افزود: راه آهن، منطقه ویژه اقتصادی بندر و گمرک آستارا زمینه رونق اقتصاد و اشتغالزایی را برای جوانان این شهرستان فراهم کرده و باید شرایط توسعه این طرح ها فراهم شود.

وی اظهار کرد: راه آهن، بندر و گمرک علاوه بر سود اقتصادی برای کشور باعث تقویت ارتباطات ملت های ایران و جمهوری آذربایجان شده و این موضوع باید مورد توجه مدیران قرار بگیرد.

وی بیان کرد: تقویت طرح های ورزشی استان گیلان نیز در اولویت برنامه های دولت قرار دارد و در شهرستان آستارا نصب چمن مصنوعی فوتبال نمونه ای از این اقدامات است.

سرپرست استانداری گیلان گفت: ۱۲ کیلومتر از محور آستارا-اردبیل با همکاری دستگاه های متولی گیلان تعریض خواهد شد و تا پایان سال جاری چهار کیلومتر از این طرح تکمیل می شود.

زارع افزود: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی به روش‌های گوناگون در تلاش هستند تا با سیاه‌نمایی و برجسته کردن مشکلات معیشتی و اقتصادی، مردم را نسبت به دستاوردهای نظام و انقلاب بدبین کنند و باید با قدرت نسبت به پیشبرد برنامه های دولت همت شود.

سرپرست استانداری گیلان و تعدادی از مدیران کل استان امروز (یکشنبه) از بندر آستارا، طرح تعریض محور آستارا-اردبیل، مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد، گمرک و تالاب استیل این شهرستان بازدید کردند.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.