تاریخ انتشار : شنبه 15 تیر 1398 - 9:55
کد خبر : 40982

بال و پر قیمت مرغ در آستارا شکسته می شود

بال و پر قیمت مرغ در آستارا شکسته می شود

مدیر جهاد کشاورزی آستارا از تولید ۱۲۸ هزار قطعه مرغ در شش مرغداری صنعتی و فعال این شهرستان، برای تنظیم بازار و تعدیل و تثبیت بهای آن خبر داد.

جارستان:

ایرج شیارکار روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: واحدهای صنعتی تولید مرغ در آستارا افزایش بهره وری دارند و ۱۲۸ هزار قطعه مرغ تا هشتم مرداد ماه تولید و به بازار روانه می‌شود که به طور یقین، سبب کاهش قیمت خواهد شد.

وی ادامه داد: مرغداری‌های فعال آستارا سالانه پنج دوره بهره وری و تولید دارند و میزان مصرف روزانه گوشت در این شهرستان با توجه به جمعیت شناور ناشی از حضور گردشگران، سه تا چهار تن است.

وی بیان کرد: در روزهای پر مسافر امکان کاهش عرضه مرغ و مشاهده صف مردم در مقابل فروشگاه‌های عرضه آن وجود دارد، اما در سایر روزها با توجه به میزان تولید، مشکل خاصی در این رابطه نداریم.

محسن آهنی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آستارا نیز گفت: در ماه مبارک رمضان امسال، ۲۰ تن گوشت مرغ منجمد با قیمت مصوب دولتی توسط عاملان مجاز برای تنظیم بازار این شهرستان توزیع شد.

وی افزود: با وجود همکاری چند مغازه بزرگ و تعدادی قصابی در لوندویل آستارا برای توزیع گوشت منجمد، نبود فروشگاه بزرگ برای این منظور در آن شهر از مشکلات است.

شهرستان گردشگرپذیر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.