تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 بهمن 1397 - 23:38
کد خبر : 37256

بهرادذاکری از دلایل خروج خود از جلسات شورا می گوید:شورایی که قراراست نظم را درشهربرقرارکندبایدابتدا خودمنظم بودن راتمرین کند!

بهرادذاکری از دلایل خروج خود از جلسات شورا می گوید:شورایی که قراراست نظم را درشهربرقرارکندبایدابتدا خودمنظم بودن راتمرین کند!

بهراد ذاکری عضو شورای شهر در گفتگو با خبرنگار جارستان در پاسخ به دلیل ترک جلسه شورای شهر گفت: متاسفانه جلسات شورای شهر با تاخیر گاها چند ساعته برگزار می شود و این رفتار بی احترامی به مردم، حاضران در جلسه و رسانه هاست. وی با گلایه از عدم حضور متعدد اعضای شورا حتی در

بهراد ذاکری عضو شورای شهر در گفتگو با خبرنگار جارستان در پاسخ به دلیل ترک جلسه شورای شهر گفت:
متاسفانه جلسات شورای شهر با تاخیر گاها چند ساعته برگزار می شود و این رفتار بی احترامی به مردم، حاضران در جلسه و رسانه هاست.
وی با گلایه از عدم حضور متعدد اعضای شورا حتی در مهمترین جلسه ها گفت:بارها درباره این رفتار در جلسه شورا اعتراض کرده ام اما متاسفانه حتی با جابجایی دو ساعته در زمان برگزاری جلسات باز هم شاهد تاخیر بیش از یک ساعت در جلسه گذشته بودیم و تنها راه اعتراض همین ترک جلسه است تا شاید شاهد اقدام عملی توسط هیات رییسه محترم شورا باشیم البته لازم میدانم همین جا از آقایان حاجی پور و عاقل منش که سر ساعت مقرر حضور میابند تشکر کنم.
وی در ادامه افزود: چه خوب است که آمار حضور اعضای شورا در جلسات صحن علنی منتشر شود تا در این زمینه شفاف سازی گردد.
ذاکری گفت: شورایی که قرار است نظم را در شهر برقرار کند باید ابتدا خود منظم بودن را تمرین کند
وی در پایان در مورد جلسه امروز خاطرنشان کرد: بنده تا پایان در جلسه نماندم چون مخالف رای گیری در این جلسه در مورد تصویب عوارض بودم، چون عادت ندارم در مورد چیزی که تسلط فنی نسبت به آن ندارم نظر دهم.به همین دلیل سعی کردم با جلوگیری از رای گیری ابتدا با مشاورانی که می توانند نظر تخصصی در این زمینه به من بدهند مشورت کنم تا شرمنده مردم نباشم و از روی رفع مسئولیت کاری را انجام ندهم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.