تاریخ انتشار : یکشنبه 16 دی 1397 - 13:24
کد خبر : 37160

انحلال شورا ، نتیجه لجبازی ائتلاف شش نفره

انحلال شورا ، نتیجه لجبازی ائتلاف شش نفره

در واپسین روزهای مهلت انتخاب شهردار رشت قرار داریم. آنچه که این روزها از ائتلاف شش نفره که این روزها با احتمال پیوستن تاکتیکی عاقل منش به آنها به جمعی حداکثری اما شکننده تبدیل شده است، انتظار می رود بیش از هر چیز عقلانیت و اخذ تصمیمی منطقی و مبتنی بر منافع شهری است. اما

در واپسین روزهای مهلت انتخاب شهردار رشت قرار داریم. آنچه که این روزها از ائتلاف شش نفره که این روزها با احتمال پیوستن تاکتیکی عاقل منش به آنها به جمعی حداکثری اما شکننده تبدیل شده است، انتظار می رود بیش از هر چیز عقلانیت و اخذ تصمیمی منطقی و مبتنی بر منافع شهری است.
اما در کمال تاسف اخبار واصله حکایت از ترجیح عجیب تصمیم گروهی بر منافع شورایی دارد و به نظر می رسد بر خلاف نظر تمامی کارشناسان که حجت جذب را علیرغم ویژگیهای فردی قابل احترام،فاقد شرایط لازم برای تصدی شهرداری رشت می داند، نام او از سبد آرای این ائتلاف خارج خواهد شد.
اتفاقی که طبیعتا نتیجه آن انحلال شورای عجیب و پرتنش پنجم شهر رشت خواهد بود چرا که در صورت تسلیم هیأت رییسه شورا به آرای اکثریت شورا و اعلام جذب به عنوان شهردار منتخب به وزارت کشور و عدم تایید او توسط وزارت کشور احتمال انحلال شورای شهر رشت به بالاترین درصد خود خواهد رسید.
در این میان عجیب ترین رفتار و کنش شورایی را از سه عضو اصلاح طلب شورای شهر رشت شاهدیم که برخلاف تمامی خاستگاههای سیاسی و اجتماعی خود به شدت پیگیر رای به حجت جذب هستند و حتی شنیده ها از این حکایت دارد که عضو جوان شورای شهر شخصا به همراهی جذب در اتاقهای وزارت کشور برای پیگیری تایید صلاحیت شرایط او پرداخته است.
ائتلاف حداکثری یک بار با انتخابی ناصحیح ماهها وضعیت بلاتکلیف رشت را به تاخیر انداختند و اکنون نیز با پافشاری و لجبازی بر تصمیم نادرست دیگری قصد وارد کردن تبعات مدیریتی دیگری بر پیکر نیمه جان شهرداری دارند!

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.