تاریخ انتشار : شنبه 20 مرداد 1397 - 12:08
کد خبر : 35888

توجه ویژه اعضای شورای شهر به ساماندهی نیروهای کارگری شهرداری

توجه ویژه اعضای شورای شهر به ساماندهی نیروهای کارگری شهرداری

  رییس شورای اسلامی شهر رشت با تاکید بر لزوم سازماندهی نیروهای حجمی و کارگری شهرداری از توجه ویژه اعضای شورای شهر به این موضوع خبر داد. سید امیرحسین علوی با اشاره به پیگیری های مداوم محمد حسن علیپور و فاطمه شیرزاد در خصوص مطالبات و بهبود وضعیت شغلی کارگران شهرداری و بازدیدهای میدانی مکرر

 

رییس شورای اسلامی شهر رشت با تاکید بر لزوم سازماندهی نیروهای حجمی و کارگری شهرداری از توجه ویژه اعضای شورای شهر به این موضوع خبر داد.

سید امیرحسین علوی با اشاره به پیگیری های مداوم محمد حسن علیپور و فاطمه شیرزاد در خصوص مطالبات و بهبود وضعیت شغلی کارگران شهرداری و بازدیدهای میدانی مکرر از محل و شرایط کار این بخش از بدنه شهرداری اظهار داشت: پیگیری و بیان مشکلات موجود در این حوزه از سوی اعضای هیئت رییسه شورا در صحن علنی و جلسات کمیسیون های تخصصی باعث ایجاد حساسیت و پیگیری شورای پنجم در زمینه ساماندهی نیروهای حجمی خود شده است.

سید امیر حسین علوی مداومت و پیگیری علیپور و تذکرات متعدد وی در مورد توجه و رسیدگی به امور کارگران و پاکبانان شریف شهرداری را نشان از تعهد این عضو شورای شهر به نیروهای حجمی و پاکبانان شریف شهر رشت دانست و از وی تمجید کرد.

وی اظهار داشت: امید میرود با پیگیری های صورت گرفته در این زمینه و با توجه به نگاه ویژه و حمایتی سایر اعضای شورای پنجم بتوان با اتخاذ سیاستهای مناسب تحولی قابل توجه در بهبود وضعیت این زحمت کشان ایجاد کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.