تاریخ انتشار : پنجشنبه 31 خرداد 1397 - 18:18
کد خبر : 34608

حمایت مالی مدیریت شهری از قهرمانان ورزشی

حمایت مالی مدیریت شهری از قهرمانان ورزشی

پیش از ظهر امروز ۳۱ خرداد ماه، رئیس شورای اسلامی کلانشهر رشت با بانوان مربی و قهرمان کاراته گیلان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار سیما معتمدی مربی کاراته و آلاله صعودی، مربی و ملی پوش کاراته، خواستار توجه بیشتر مدیریت شهری به حوزه ورزش بانوان شدند.
آلاله صعودی، ملی پوش کاراته، با اشاره به برگزاری مسابقات لیگ جهانی کاراته که آذرماه برگزار می شود، خواستار حمایت های مالی شورا و مدیریت شهری برای حضور بانوان کاراته کار در مسابقات جهانی کاراته شد.
رئیس شورای شهر رشت، با ابراز خرسندی از حضور قهرمانان بانوان کاراته در پارلمان محلی ابراز کرد: مجموعه شورا و مدیریت شهری تلاش دارد در حیطه ورزش های قهرمانی و ورزش های محلات، نقش حامی را داشته باشد.
سید امیر حسین علوی به سهم بودجه ورزشی در کدهای بودجه سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اشاره کرد و افزود: افزون بر سهم بودجه ورزشی در هر سال، شورای شهر لایحه ای مصوب نموده تا از قهرمانان و ملی پوشان و مدال آوران تجلیل گردد و همین کمک های مالی می تواند بخشی از هزینه های حضور ورزشکاران در مسابقات را تامین نماید.
وی تاکید کرد: متولی حوزه ورزش، سازمان ورزش و جوانان است و با اینکه مدیریت شهری می باید درخواست های متنوع شهروندان در اقشار مختلف را پاسخگو باشد، همواره سعی کرده از تیم های ورزشی نیز بصورت مادی و معنوی حمایت نماید.
علوی تصریح کرد: کمک به توسعه ورزش بویژه در محلات از سیاست های شورای شهر است و بویژه در فصل تابستان که می باید به اوقات فراغت جوانان بیشتر توجه کرد، به سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری ابلاغ شده تا تعرفه استفاده از سالن های ورزشی و دیگر موان های در اختیار شهرداری را در پایین ترین حد بها برای خدمات به مردم بکار گیرند.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.