تاریخ انتشار : دوشنبه 30 بهمن 1396 - 10:12
کد خبر : 30330

شعبانپور ! مردی برای همه دولت ها … !

شعبانپور ! مردی برای همه دولت ها … !

مدیری که روزگاری و در دولت دهم به جبار کوچکی نژاد نزدیک بود و در دولت تدبیر وامید به غلامعلی جعفرزاده تمایل نشان داد بزودی از ساختمان معروف خیابان معلم خواهد رفت

جارستان :از نکات حیرت آور عرصه سیاسی این سالها که در گیلان موارد فراوانی هم دارد اینست که میتوانی مدیرکل دولت احمدی نژاد باشی و اتفاقا در دو اداره کل مهم سکاندار هدایت سیاست های عالی دولت معجزه هزاره سوم شوی و به ناگاه با تغییر دولت و استقرار دولت تدبیر وامید یک استاندار تورا شایسته ترین گزینه برای معاونت عمرانی خود بداند و حالا دیگر تو مدیر ارشد دولت جدید محسوب شوی!
حکایت فوق شامل افراد زیادی در این استان و شاید کشور میشود اما از جمله حجت شعبانپور مدیرکل راه و شهرسازی و نیز مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس دوره احمدی نژاد در گیلان و معاون عمرانی نجفی استاندار سابق این دیار که بنا بر اخبار موثق به زودی با صلاحدید دکتر سالاری ، پست کلیدی خود را تحویل خواهد داد.

مردی آرام و سحرخیز!

نجفی در مقابله با هر انتقادی از شعبانپور فورا به ساعت حضور او در محل کار اشاره میکرد و سحرخیزی معاونش را به رخ می کشید و این خصیصه را نه “دلیل” موفقیت که اساسا”موفقیت” وی میدانست.
مدیری که روزگاری و در دولت دهم به جبار کوچکی نژاد نزدیک بود و در دولت تدبیر وامید به غلامعلی جعفرزاده تمایل نشان داد بزودی از ساختمان معروف خیابان معلم خواهد رفت و براساس شنیده ها توصیه های زیادی از دوستانش در رودبار برای فکر کردن به کاندیداتوری انتخابات از این حوزه دریافت کرده است.
به هر روی، خبر مهم خداحافظی شعبانپور و تصدی فرد دیگری به جایگزینی اوست. باید دید این مدیر و مرد همه فصول سیاسی این سالها آیا گوی سبقت را از جمالی در وکالت مردم رودبار خواهد ربود یا خیر؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.