تاریخ انتشار : دوشنبه 6 شهریور 1396 - 15:23
کد خبر : 23694

بهره‌برداری از واحد صنعتی الیاف پلی‌استر پارس کاسپین در سیاهکل

بهره‌برداری از واحد صنعتی الیاف پلی‌استر پارس کاسپین در سیاهکل

صبح امروز با حضور علی یزدانی معاون وزیر صنعت معدن و تجارت و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی؛ واحد صنعتی الیاف پلی‌استر پارس کاسپین در شهرک صنعتی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سیاهکل در حاشیه بهره‌برداری از واحد صنعتی الیاف پلی‌استر پارس کاسپین در شهرک صنعتی در گفتگو با خبرگزاری فارس در سیاهکل اظهار کرد: این واحد صنعتی با سرمایه‌گذاری ۱۸۰ میلیارد ریالی با مشارکت بانک صنعت و معدن و بنیاد برکت راه‌اندازی شد.

محمدرضا قلی پور مبرهن گفت: بانک صنعت و معدن ۲ میلیارد یورو بابت ماشین‌آلات و ۱۷ هزار میلیون ریال تسهیلات ایجادی به این واحد صنعتی تسهیلات اعطا کرد و بنیاد برکت نیز ۱۴ هزار میلیون ریال در آن مشارکت کرده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سیاهکل گفت: با افتتاح این واحد صنعتی؛ برای ۲۰ نفر به‌صورت مستقیم و برای حدود ۳۰۰ نفر به‌صورت غیرمستقیم اشتغال‌زایی ایجادشده است.

قلی پور بابیان اینکه هم‌اکنون این واحد صنعتی با ۵۰ درصد ظرفیت اسمی خود شروع به کارکرده، گفت: ظرفیت تولید اسمی این واحد صنعتی ۲۰ تن در روز می‌باشد که هم‌اکنون در حال تولید ۱۰ تن روز است که برای رساندن ظرفیت خود به تولید اسمی نیاز به دریافت تسهیلات دارد.

وی بابیان اینکه این واحد صنعتی به متراژ هشت هزار و ۷۰۰ مترمربع و با زیربنای پنج هزار و ۱۰۰ مترمربع می‌باشد، گفت: مواد اولیه این واحد صنعتی بطری‌های بازیافتی می‌باشد که به‌وسیله آن الیاف پلی‌استر را تولید می‌کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.