تاریخ انتشار : شنبه 19 اسفند 1402 - 8:53
کد خبر : 125699

در اقدامی قابل انتظار از نمایندگان منتخب؛

سعید رحمت زاده از حامیان خود برائت جست+فیلم

سعید رحمت زاده  از حامیان خود برائت جست+فیلم

جارستان: گروه سیاسی| سعید رحمت زاده منتخب مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی در پی انتشار فیلمی از رقص و پایکوبی در جشن پیروزی‌‌ انتخاباتی‌ خود از آن اعلام برائت کرد. وی در بیانیه خود نوشته است  واقعه ای دور از ارزش های دینی و فرهنگی، در غیاب و بدون اطلاع اینجانب اتفاق افتاد که

جارستان: گروه سیاسی| سعید رحمت زاده منتخب مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی در پی انتشار فیلمی از رقص و پایکوبی در جشن پیروزی‌‌ انتخاباتی‌ خود از آن اعلام برائت کرد.

وی در بیانیه خود نوشته است  واقعه ای دور از ارزش های دینی و فرهنگی، در غیاب و بدون اطلاع اینجانب اتفاق افتاد که موجب آزردگی خاطر و گلایه مندی جمعی از مردم با ایمان و تاثر اینجانب گردید.

البته صدور چنین بیانیه‌ای بعد از انتخابات کاملا قابل انتظار بود. نمایندگان منتخب قبل از برگزاری انتخابات دست حامیان خود را باز می‌گذارند و بعد از انتخابات در قالب بیانیه محکوم می‌کنند. این بیشتر به خود حامیانش برمی‌‍گردد که بیش از اندازه به این افراد اعتماد دارند. باید توجه داشت که روند قبل و بعد از انتخابات بسیار فرق می‌کند.

البته برگزاری رقص و شادی به خاطر پیروزی یک نماینده مجلس شهرستان هم قابل تامل است. مگر یک نماینده مجلس چه کار شاقی می‌تواند انجام دهد. رئیس جمهور با این همه اختیار و امکانات نمی‌تواند بسیاری از وعده‌ها را انجام دهد، انتظار از یک نماینده چیست که این همه  جشن و شادی برگزار می‌کنند.

با این حال انتظار بود که نماینده منتخب ضمن حفظ ارزش‌ها،  در ظاهر از حامیان خود حمایت کند و از کسانی که خواستار برخورد با حامیانش باشند انتقاد نماید. ولی او در بیانیه‌اش از حامیانش برائت جویی می‌کند. آیا آن‌ها بچه‌های زادگاه نماینده منتخب نبودند. آیا به خاطر شادی برای پیروزی وی باید محکوم می‌شدند. البته که تقصیر خودشان بود و بازهم به این ضرب المثل معروف می‌افتیم که از « از ماست که بر ماست»

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.