تاریخ انتشار : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - 0:58
کد خبر : 126960

شفیعی عضو شورای اسلامی شهر رشت؛

مدارس رشت نسبت به گیلان فرسوده هستند/ قرار دادهای سازمان پسماند ناعادلانه است

مدارس رشت نسبت به گیلان فرسوده هستند/ قرار دادهای سازمان پسماند ناعادلانه است
عضو شورای شهر رشت گفت: مدارس شهر رشت نسبت به مدارس دیگر شهرهای استان گیلان فرسوده هستند و از استاندار گیلان تقاضا دارم در این باره مساعدت لازم را داشته باشند.

جارستان: عضو شورای شهر رشت گفت: مدارس شهر رشت نسبت به مدارس دیگر شهرهای استان گیلان فرسوده هستند و از استاندار گیلان تقاضا دارم در این باره مساعدت لازم را داشته باشند.

 

به مقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت سید شمس شفیعی عضو شورای شهر رشت در جلسه علنی شورا با تسلیت سالروز شهادت صادق اهل بیت (ع) اظهار کرد: هفته معلم را پشت سر گذاشتیم و بار دیگر این هفته را به تمامی معلمین خدوم تبریک و تهنیت عرض می کنم .

 

وی با بیان اینکه در گذشته شرایط به گونه ای بود که بنده و دیگر همکاران معلمم روزانه در سه شیفت تدریس می کردیم افزود: پس از آن با ساخت مدارس جدید این روند تغییر کرد و در حال حاضر مدارس شهر رشت نسبت به مدارس استان فرسوده هستند و از استاندار و شهرداری رشت تقاضا دارم در این زمینه مساعدت داشته باشند تا ان شاا قدردان زحمات معلمانی باشیم که در یک کلاس درس کوچک بالغ بر پنجاه نفر دانش آموز دارند.

 

شفیعی با ابراز همدردی با مردم امامزاده ابراهیم بیان کرد: انتظار داریم شهرداری رشت در حوزه لجستیکی مساعدت لازم را داشته باشند .

 

عضو شورای شهر رشت با تاکید به اینکه شهردار رشت با همدلی با شورا و روحیه جهادی و اتفاقاتی که در رشت رقم زد موجب سربلندی شورا شده است تصریح کرد: از عملکرد مدیریت شهری رضایتمندی خوبی در سطح شهر مشاهده می شود.

 

شفیعی با انتقاد از قرار دادهای سازمان پسماند شهرداری رشت افزود: قرار دادهای پسماند شهرداری رشت ناعادلانه است و دقیقا پیمانکاران بر خلاف قرار داد منعقد شده عمل می کنند و در حوزه رفاهیات کارگران، نوع خودروهای خدمات رسان و… بر خلاف قرار داد عمل می شود.

 

عضو شورای شهر رشت با اشاره به اینکه باید حالت انحصاری قرار دادها خارج شود نباید مسئله پسماند را به یک پیمانکار تحویل دهیم بیان کرد: معتقدم باید در موضوع پسماند ، هر منطقه شهرداری به یک پیمانکار تحویل داده شود تا عملکرد بهتری باشد.

 

شفیعی به قرار دادهای سیما و منظر شهرداری رشت اشاره کرد و گفت: در قانون مزایده ها و مناقصه ها باید به همگن بودن توجه داشته باشیم و باید در سازمان سیما و منظر در رنگ آمیزی ها توجه داشته باشیم .

 

وی با انتقاد از اینکه از تباصر بودجه استفاده نمی شود افزود: برای بافت های فرسوده، آلودگی هوا و.‌. باید به دنبال جذب اعتبارات دولتی باشیم و بودجه خوبی برای چنین مباحثی برای شهرها در نظر گرفته شده است و انتظار داریم سهم رشت در این باره افزایش پیدا کند.

 

شفیعی با تاکید به اجرای آسفالت مناسب طی ۶ ماهه نخست سال جاری در رشت بیان کرد: در برخی از مناطق شاهد هستیم که میزان آسفالت های ریخته شده ناهمگون است و به برخی از محلات توجه بیشتری در این باره معطوف می شود و این عادلانه نیست‌.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.