تاریخ انتشار : سه شنبه 24 بهمن 1402 - 16:18
کد خبر : 124972

زمان تبلیغات کاندیداهای مجلس خبرگان در گیلان اعلام شد

زمان تبلیغات کاندیداهای مجلس خبرگان در گیلان اعلام شد
آئین قرعه کشی زمان پخش تبلیغات نامزد‌های انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری حوزه انتخابیه گیلان در مراسمی با حضور اعضای ستاد انتخابات و نمایندگان نامزد‌ها برگزار شد.

جارستان:این مراسم صبح امروز ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ با حضور اعضای ستاد انتخابات استان و نمایندگان نامزد‌های انتخابات ششمین دوره خبرگان رهبری در سالن اجتماعات صدا وسیمای مرکز گیلان برگزار شد.

 

مدیر کل صدا وسیمای مرکز گیلان در این مراسم گفت: این برنامه در راستای عدالت محوری ، اجرای صحیح قوانین انتخابات و نیز زمینه فرصت برابر برای تبلیغات همه نامزد‌ها تعیین شده است.

 

دکترتقی ربانی با اشاره به اینکه برای تهیه این برنامه ساعت‌ها کار کارشناسی انجام شده است، افزود: رقابت سالم و مشارکت پرشور و حداکثری در انتخابات دو مولفه مهم برای خنثی سازی توطئه‌های دشمنان است.

 

وی به راه اندازی ۱۱ شبکه انتخاباتی وتبلیغات نامزد‌های خبرگان رهبری در شبکه استانی اشاره و تصریح کرد: تبیین اهمیت حضور مردم در انتخابات برای برگزاری انتخابات سالم و رقابتی از ماموریت‌های مهم رسانه ملی است.

 

مدیر کل صدا وسیما مرکز گیلان افزود: زمان پخش تبلیغات نامزد‌های انتخابات مجلس خبرگان رهبری از شبکه باران فردا ۲۵ بهمن آغاز می شود و تا ۹ اسفند ۱۴۰۲ ادامه دارد.

 

به گفته تقی ربانی ؛ هر نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری یک برنامه ۲۰ دقیقه‌ای تبلیغات برای پخش در تلویزیون و رادیو خواهد داشت.

 

وی با اشاره به ساعت پخش تبلیغات نامزد‌های انتخابات مجلس خبرگان رهبری در سیما گفت: ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه / ۱۵ و ۳۰ دقیقه / ۱۷ و ۳۰ دقیقه / ۲۱ / ۲۳ و ۲۵ دقیقه تبلیغات نامزد‌ها پخش می‌شود.

 

مدیر کل صدا و سیمای گیلان همچنین پخش تبلیغات نامزد‌های مجلس خبرگان رهبری از رادیو را ساعت ۹ و ۴۰ دقیقه / ۱۱ و ۳۰ دقیقه / ۱۷ و ۳۰ دقیقه / ۲۲ و ۲۵ دقیقه و ۲۲ و ۳۰ دقیقه اعلام کرد.

 

در ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه گیلان ۶ نامزد برای ۴ کرسی گیلان درمجلس خبرگان با هم رقابت خواهند کرد.

 

حجت الاسلام و المسلمین رضا رمضانی/ حجت الاسلام و المسلمین علی کاظمی/ حجت الاسلام و المسلمین رسول فلاحتی/ حجت الاسلام و المسلمین احمد یوسفی و حجت الاسلام و المسلمین سید علی اشکوری و حجت الاسلام و المسلمین گلی شیردار ۶ نامزد تایید صلاحیت شده گیلان برای ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.