تاریخ انتشار : جمعه 20 بهمن 1402 - 18:28
کد خبر : 124883

با گذاشتن شرط برای دلخوش؛

آیا کربلایی از دادگاه ترس دارد!؟

آیا کربلایی از دادگاه ترس دارد!؟
حسن کربلایی یکی از کاندیداهای مجلس در پاسخ به آمادگی برای مناظره با کاظم دلخوش نماینده صومعه‌سرا گفته است" اگر دلخوش اطمینان دهد بعد از شنیدن تخلفاتش مجددا از وی شکایت قضایی نکند، حاضر است هر روزی را که خودش اعلام نماید،با وی مناظره کند."

جارستان: حسن کربلایی یکی از کاندیداهای مجلس در پاسخ به آمادگی برای مناظره با کاظم دلخوش نماینده صومعه‌سرا گفته است” اگر دلخوش اطمینان دهد بعد از شنیدن تخلفاتش مجددا از وی شکایت قضایی نکند، حاضر است هر روزی را که خودش اعلام نماید،با وی مناظره کند.”

 

ظاهرا آقای کربلایی دیگر از شکایت قضایی واهمه دارد که روی این مساله تاکید می‌کند. ایشان مدتی پیش با شکایت یکی از مدیران دولت سیزدهم محکوم به زندان و عدم فعالیت در احزاب شده است.

 

سوال اینجاست آقای کربلایی اگر از شکایت می‌ترسد و فکر می‌کند محکوم می‌شود پس چرا می‌خواهد اتهام وارد کند.

دلخوش چند دوره است توسط شورای نگهبان تاییدصلاحیت شده و تایید نهادهای نظارتی را با خود دارد و چهار بار هم نماینده حوزه انتخابیه خود شده است. به واقع برای بسیاری تایید صلاحیت خود کربلایی در این دوره بسیار تعجب‌آورتر بود. او با رای دادگاه تجدیدنظر به زندان و محرومیت از احزاب محکوم شده است. البته دیگر تایید او به دست آمده و قصدی نیست بیشتر از این دنبالش کنیم. ولی این چه مناظره‌ای است که قرار است یک طرف بابت چیزی اتهام بزند که طرف مقابل در دادگاهی محکوم نشده و قرار است و بحثی سر هیچ و پوچ انجام شود.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.