تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 آذر 1402 - 9:16
کد خبر : 122565

کارگردان هتل دلاوی در گفتگو با جارستان:

«هتل دلاوی» به دنبال این است که زندگی را سخت نگیریم!

«هتل دلاوی» به دنبال این است که زندگی را سخت نگیریم!
 نمایش  هتل دلوی ( هتل زندگی )  به نویسندگی و کارگردانی زهرا صدری از سه شنبه 28 آذر در تئاتر شهر رشت ( سردار جنگل) آغاز شده و تا 4 دی ماه ادامه خواهد داشت.

جارستان: گروه فرهنگی| نمایش  هتل دلاوی ( هتل زندگی ) به نویسندگی و کارگردانی زهرا صدری از سه شنبه ۲۸ آذر در تئاتر شهر رشت ( سردار جنگل) آغاز شده و تا ۴ دی ماه ادامه خواهد داشت.

این سیزدهمین کار روی صحنه زهرا صدری هنرمند جوان گیلانی است.

هتل دلوی

زهرا صدری در گفتگو با جارستان در مورد این کار ابراز داشت: طرح و ایده و نویسندگی کار با خود من بود که حدود یک سال برای آن کار کردیم و روی صحنه بردیم. این کار در جشنواره تئاتر استان به نمایش گذاشته شد و حالا به نمایش عموم گذاشته شده است.

وی در ادامه گفت: داستان نمایش درباره هتلی است که مشتری خاصی ندارد و افراد درگیر کارهای تکراری هستند و یک مشتری جدید اتفاقات تازه‌ای را شکل می‌دهد.  آدمهای قصه درگیر کشمکش می‌شوند و باید این  مساله را حل کنند. تم نمایش کمدی است که هم لبخندی را به مخاطب هدیه بدهیم و هم هدفش این است که اتفاق تلخ و بحرانی را با فشار کمتری حل کنیم و در واقع به همه اتفاقات تلخ لبخند بزنیم و زندگی را برای خودمان سخت‌تر نگیریم.

صدری با اشاره به میزان رضایت مخاطبین گفت: بازخوردهای متفاوتی از کار دریافت کردم. در بخش طراحی لباس و صحنه بیشتر نظرات خوب بود. هر کار نقصهایی دارد، ولی عموم بازخوردها مثبت و راضی کننده بود.

وی با اشاره به هزینه‌های نمایش نیز گفت: متاسفانه این کار که عوامل زیادی هم دارد با هزینه شخصی انجام دادم و تهیه کننده و اسپانسر نداشتم و این برای من یک مقدار سخت است و اینگونه چشم امید یکی مثل من تنها به فروش خواهد رفت. امیدوارم که مخاطبین از این کار راضی باشند و ما را تبلیغ کنند.

گفتنی است این کار در جشنواره تئاتر استانی در  در بخش طراحی گریم سارا وحدی و طراحی لباس زهرا صدری برگزیده شد. همچنین عرفان اقبالی هم به عنوان نفر سوم برگزیده شد و زهرا صدری و هستی دفاعی در بخش بازیگران زن کاندیدا بودند.

اجرای نمایش هتل دلاوی هتل زندگی به کارگردانی زهرا صدری در نخستین روز از سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان گیلان در تئاتر شهر سردار جنگل رشت

عوامل نمایش «هتل دلاوی»

بازیگران: زهرا صدری،عرفان ‌اقبالی، ابوالفضل ‌حاتمی، هستی ‌دفاعی، ترانه بشارتی، حانیه بابایی، آرمیتا محمدی، ریحانه کیهان، غزاله ‌پورمحمود
دستیار کارگردان: مرتضی پرهیزکار

منشی صحنه: ماهک اکدر نژاد

مدیر صحنه: سحر ‌کیلانی، مهرک ‌دعاگویی
آهنگساز و ویلون: مهبد انصاری

کاخن: مهدی یوسف‌پور

ساخت افکت و ‌پخش افکت: غزاله یکتا نظر

طراح نور: زهرا صدری

اجرای نور: ماهک اکدر نژاد

طراح گریم: سارا وحدی

مجری گریم: سارا دخت احمدی، عرفان دخت احمدی

طراح لباس: زهرا صدری

دوخت:غزاله ‌پورمحمود
طراح صحنه: زهرا صدری

مدیر تبلیغات:حمید ‌خیراندیش
طراح پوستر و بروشور: هدی رسولی

عکاس و تصویربردار:حمید ‌خیراندیش
روابط عمومی: آینار موسوی

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.