تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 آبان 1402 - 20:28
کد خبر : 121092

وداع با جانباز خوش نام جنگ و مدیر عامل اسبق سپیدرود؛

“محسن تطهیری” درگذشت

“محسن تطهیری” درگذشت

پایگاه خبری جارستان /محسن تطهیری از جانبازان خوشنام جنگ تحمیلی  مدیرعامل اسبق باشگاه سپیدرود درگذشت   به نقل از روابط عمومی  باشگاه سپیدرود رشت، آقای محسن تطهیری مدیرعامل سپیدرود در سال های ۷۹ تا ۸۱ دقایقی پیش در بیمارستان جان به جان آفرین تسلیم کردند.   مرحوم تطهیری در دو دوره مدیرعاملی باشگاه سپیدرود رشت

پایگاه خبری جارستان /محسن تطهیری از جانبازان خوشنام جنگ تحمیلی  مدیرعامل اسبق باشگاه سپیدرود درگذشت

 

به نقل از روابط عمومی  باشگاه سپیدرود رشت، آقای محسن تطهیری مدیرعامل سپیدرود در سال های ۷۹ تا ۸۱ دقایقی پیش در بیمارستان جان به جان آفرین تسلیم کردند.

 

مرحوم تطهیری در دو دوره مدیرعاملی باشگاه سپیدرود رشت را دراختیار داشت که در فصل ۷۶-۷۵ از سوی اداره کل تربیت بدنی به عنوان مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت منصوب شد و پس از واگذاری تیم سپیدرود به فجر، وی از سمت خود کناره گیری کرد.

 

پس از اینکه دوباره باشگاه فجر سپیدرود رشت به تربیت بدنی استان گیلان واگذار شد، محسن تطهیری دوباره مدیرعاملی این باشگاه را برعهده گرفت و طی سال های ۷۹ الی ۸۱ به عنوان مدیرعامل در این باشگاه فعالیت داشت.

 

وی افتخار جانبازی در جبهه را نیز داشته است و که در چند سال گذشته در جنگی نابرابر با بیماری سرطان درگیر بوده است و فرزند ایشان محمد تطهیری از خانواده ورزش گیلان است و در عرصه های مختلف ورزشی در رده ملی فعالیت داشته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.