تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آبان 1402 - 16:57
کد خبر : 121007

واکنش رئیس دائمی حراست ارشاد به گزارش جارستان

خبرنگار را از سالن بیرون کنید

خبرنگار را از سالن بیرون کنید
هفته گذشته و با پیگیری‌های‌ خبرنگار پایگاه خبری جارستان، مشخص شد که دلیل اصلی نارضایتی مردم و هنرمندان از برگزاری کنسرت‌های موسیقی در تالارهای بی‌کیفیت عروسی، احتمالا به برخی تصمیم های سلیقه‌ای و عجیب اداره ارشاد استان گیلان برمی‌گردد.

اختصاصی جارستان: هفته گذشته و با پیگیری‌های‌ خبرنگار پایگاه خبری جارستان، مشخص شد که دلیل اصلی نارضایتی مردم و هنرمندان از برگزاری کنسرت‌های موسیقی در تالارهای بی‌کیفیت عروسی، احتمالا به برخی تصمیم های سلیقه‌ای و عجیب اداره ارشاد استان گیلان برمی‌گردد.

 

این نهاد عریض و طویل دولتی در یک اقدام سوال برانگیز، مدت‌هاست که مجوز برگزاری کنسرت‌های موسیقی پاپ را در سالن‌های زیرمجموعه‌اش صادر نمی‌کند و این مساله در جغرافیای محروم گیلان حسابی دردسرساز شده‌است.

 

از همین‌رو جارستان در دو گزارش جداگانه از سیاست‌های سفت و سخت ارشاد گیلان انتقاد کرده‌ بود و خوانندگانش را از آنچه در اتاق‌های تصمیم‌سازی این اداره کل رخ می‌دهد آگاه کرد.

 

متاسفانه از آنجا که مدیران اداره‌کل ارشاد گیلان -خصوصا در سال‌های اخیر- به خبرنگارهای تحت امر و مطیع عادت کرده‌‌اند، درج این مطالب به مذاقشان خوش نیامده و به‌جای شفاف‌سازی و پاسخ‌گویی، شمشیر را از رو بسته‌اند. بنابراین در کمال ناباوری از طرف این اداره با برگزارکنندگان‌ کنسرت «روزبه بمانی» در شهر رشت تماس گرفتند و با لحن اربابانه، دستور اخراج خبرنگار جارستان را از سالن برگزاری کنسرت صادر کردند.

 

لازم به توضیح است که مسوولان کنسرت با عزت نفس ‌و تاکید بر حق مطالبه‌گری خبرنگار، در آرامش کامل به پرسش‌های ما پاسخ دادند. همچنین نماینده حراست این اداره‌ی‌کل اجازه‌ی مصاحبه و تصویربرداری از هواداران را نمی‌داد و دائما در روند تهیه‌ی گزارش خبرنگار ما اخلال ایجاد می‌کرد.

 

اما پاسخ ما به مدیر محترم حراست اداره‌ی کل ارشاد گیلان: اگر به‌جای دخالت در وظیفه‌ی ذاتی خبرنگاران، به وظایف اصلی خود بهتر عمل می‌کردید و مراقب پیرامون مدیرکل سابق اداره‌ی متبوع خود بودید، آبروی مملکت ‌و یک استان این‌گونه چوب حراج نمی‌خورد و مضحکه‌ی دیگران نمی‌شدیم. «خبرنگار» کارمند و حقوق‌بگیر شما نیست! این را درک کنید.

 

حتماً بررسی عملکرد این مدیر حراست چند ساله که گویا بنای تغییر ندارد و نقش او در اتفاقات چند ماهه اخیر اداره کل ارشاد از اقدامات و سهل انگاری‌ها، در دستور کار این رسانه قرار خواهد گرفت.

شما به زودی می‌توانید گزارش ویدئویی کنسرت شهر رشت روزبه بمانی را در جارستان تماشا کنید.

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.