تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آبان 1402 - 10:57
کد خبر : 120836

سارق مسافرکش نما، در شفت دستگیر شد

سارق مسافرکش نما، در شفت دستگیر شد

پایگاه خبری جارستان /فرمانده انتظامی شفت از دستگیری شخصی که تحت پوشش مسافرکش اقدام به سرقت از شهروندان کرده بود، خبر داد. سرهنگ مجید تقی زاده در این مورد گفت: در پی وقوع دوفقره سرقت طلاجات با پوشش مسافرکش توسط راننده یک دستگاه خودروی پراید در شفت، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار

پایگاه خبری جارستان /فرمانده انتظامی شفت از دستگیری شخصی که تحت پوشش مسافرکش اقدام به سرقت از شهروندان کرده بود، خبر داد.

سرهنگ مجید تقی زاده در این مورد گفت: در پی وقوع دوفقره سرقت طلاجات با پوشش مسافرکش توسط راننده یک دستگاه خودروی پراید در شفت، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شفت از انجام تحقیقات توسط مأموران پلیس آگاهی این شهرستان و برسی سرنخ های به دست آمده از محل های وقوع جرم خبر داد وافزود: متهم این پرونده و مشخصات خودروی وی شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

 

این مقام انتظامی با بیان اینکه از مخفیگاه این سارق ۵حلقه النگوی سرقتی کشف شد، تصریح کرد: کارشناسان ارزش طلاجات سرقت شده را ۱۷۰میلیون ریال اعلام کردند.

سرهنگ تقی زاده با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات پلیس به ارتکاب ۲فقره سرقت با استفاده از سلاح سرد اعتراف کرد، اذعان داشت: سارق ۳۴ساله با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شد.

او در پایان از شهروندان خواست ضمن توجه به هشدارهای پلیس از خودروهای دارای مجوز حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.