تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 مهر 1402 - 15:42
کد خبر : 120429

مسعود پزشکیان، نماینده تبریز در مجلس:

آن زمان که مرغ ۲۵ هزار تومان بود می‌گفتند مشکل از مدیریت است اما از وقتی خودشان بر سرکار آمدند قیمت گوشت و مرغ چهار، پنج برابر شده است.

آن زمان که مرغ ۲۵ هزار تومان بود می‌گفتند مشکل از مدیریت است اما از وقتی خودشان بر سرکار آمدند قیمت گوشت و مرغ چهار، پنج برابر شده است.

پایگاه خبری تحلیلی جارستان /مسعود پزشکیان، نماینده تبریز در مجلس با انتقاد از عملکرد اقتصادی دولت خطاب به رئیس جمهور  گفت: آقای رئیسی! قیمت مرغ و برنج را به قبل برگردانید، ما هم قبول می کنیم دولت خوب است   این نماینده اصلاح طلب ادامه داد: آن زمان که مرغ ۲۵ هزار تومان بود می‌گفتند

پایگاه خبری تحلیلی جارستان /مسعود پزشکیان، نماینده تبریز در مجلس با انتقاد از عملکرد اقتصادی دولت خطاب به رئیس جمهور  گفت: آقای رئیسی! قیمت مرغ و برنج را به قبل برگردانید، ما هم قبول می کنیم دولت خوب است

 

این نماینده اصلاح طلب ادامه داد: آن زمان که مرغ ۲۵ هزار تومان بود می‌گفتند مشکل از مدیریت است اما از وقتی خودشان بر سرکار آمدند قیمت گوشت و مرغ چهار، پنج برابر شده است.

از طرف دیگر مدعی می‌شوند که پول‌ها را گرفتیم اما دلار ۵۰ هزار تومان شد که همین قیمت را هم به زور نگه داشتند، این اقداماتی که انجام دادند چه تأثیری بر سفره مردم و یا در اقتصاد جامعه گذاشته که اینها چنین صحبت‌هایی را می‌کنند.

 

در مجموع زندگی مردم سخت شده، آقای رییس‌جمهور! شما قیمت ها از جمله قیمت مرغ و برنج را به قبل برگردانید، ما هم می‌پذیریم که عملکرد شما خوب است!

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.