تاریخ انتشار : شنبه 1 مهر 1402 - 16:33
کد خبر : 120394

مسئولین دولتی و قضایی پاسخ دهند؛

مدیر فاجعه ۱۵۰ میلیارد تومانی در بانک شهر چه می‌کند؟

مدیر فاجعه  ۱۵۰ میلیارد تومانی در بانک شهر چه می‌کند؟

پایگاه خبری تحلیلی جارستان / در سال ۱۳۹۹ شرکت بازرگانی دولتی ایران برای اختلاف حساب عملکرد فی مابین که با شرکت حمل و نقل خلیج فارس داشته است باید مبلغ ۱۰۵ میلیارد تومان به این شرکت پرداخت می‌کرد، اما به دلیل ممانعت از پرداخت این پول در زمان مقرر به دستور مدیرعامل وقت آن -یزدان

پایگاه خبری تحلیلی جارستان / در سال ۱۳۹۹ شرکت بازرگانی دولتی ایران برای اختلاف حساب عملکرد فی مابین که با شرکت حمل و نقل خلیج فارس داشته است باید مبلغ ۱۰۵ میلیارد تومان به این شرکت پرداخت می‌کرد، اما به دلیل ممانعت از پرداخت این پول در زمان مقرر به دستور مدیرعامل وقت آن -یزدان سیف- و طی شدن روند قضایی حالا بر اساس حکم شعبه ۱۳ دادگاه تجدیدنظر این مبلغ به همراه خسارت تاخیر تادیه آن به ۲۶۰ میلیارد یعنی بیش از دو برابر مبلغ اولیه رسیده است.

این ۱۵۵میلیارد تومان فقط هزینه تصمیم‌گیری خودخواهانه مدیری است که علی رغم چنین خسارت هنگفتی امروز در بانک شهر مسئولیت دارد.

مسئولین دولتی و قضایی پاسخ دهند چطور پولی که میتوانست خرج واردات هزاران تن کالای اساسی شود تبدیل به خسارت شده و مدیری که چنین فاجعه‌ای را رقم زده آزادانه در بانک شهرداری تهران مسئولیت دارد. چرا بابد چنین خسارتی از جیب مردم پرداخت شود؟

_

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.