تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 تیر 1400 - 18:48
کد خبر : 100260

آسمان گیلان آخر هفته نیمه ابری همراه با رگبار پراکنده است

آسمان گیلان آخر هفته نیمه ابری همراه با رگبار پراکنده است

جارستان:براساس پیش بینی هواشناسی گیلان آسمان این استان برای روزهای پایانی هفته نیمه ابری همراه با رگبار پراکنده است. به گزارش ایرنا، بر اساس جدول پیش بینی هواشناسی گیلان، روزهای پایانی هفته آسمان این استان نیمه ابری تا ابری و با کاهش نسبی دما و با بارش پراکنده باران ، گاهی رگباری، همراه با وزش باد و رعد

جارستان:براساس پیش بینی هواشناسی گیلان آسمان این استان برای روزهای پایانی هفته نیمه ابری همراه با رگبار پراکنده است.

به گزارش ایرنا، بر اساس جدول پیش بینی هواشناسی گیلان، روزهای پایانی هفته آسمان این استان نیمه ابری تا ابری و با کاهش نسبی دما و با بارش پراکنده باران ، گاهی رگباری، همراه با وزش باد و رعد و برق همراه است.

طبق این پیش بینی، دمای هوای رشت مرکز استان گیلان امروز به حداکثر ۳۳ درجه خواهد رسید که این دما در روز شنبه ۱۹ تیر ماه به ۲۹ درجه می رسد که چهار درجه خنک تر می شود.

همچنین امروز چهارشنبه شهرهای منجیل و رودبار با حداکثر ۳۴ درجه گرمترین شهرهای این استان هستند و شهرک ماسوله نیز با حداقل ۲۷ درجه، خنک ترین منطقه گیلان طی روز جاری خواهد بود.

طبق پیش بینی هواشناسی گیلان، شهرک ماسوله روز شنبه با حداقل ۲۵ درجه، خنک ترین منطقه گیلان می باشد و شهرستان لوشان نیز با حداکثر ۳۱ درجه، گرمترین شهر گیلان طی روز شنبه هفته آینده خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.