تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 مرداد 1396 - 14:58
کد خبر : 23372

دو پرواز مستقیم اروپایی در دستور کار فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت قرار گرفت

دو پرواز مستقیم اروپایی در دستور کار فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت قرار گرفت

مدیرکل فرودگاه گیلان با اشاره به ظرفیت‌های فرودگاه بین‌المللی سردار جنگل رشت گفت: دو پرواز مستقیم اروپایی در دستور کار فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت قرار گرفت

غلامرضا کریم آقایی با اشاره به‌اضافه شدن پروازهای مستقیم بین‌المللی از فرودگاه سردار جنگل رشت اظهار کرد: پرواز مستقیم رشت – آدانا   از دوم شهریور پنج‌شنبه‌ها ساعت یک و ده دقیقه بامداد به مدت پنج هفته به این شهر اروپایی را خواهد داشت.

وی بابیان اینکه پرواز رشت به تفلیس را هم در دستور کار این فرودگاه داریم  گفت: ظرفیت فرودگاه سردار جنگل  امکان پرواز مستقیم به کشورهای خارجی را دارد لذا می‌طلبد این امکان جهت رفاه حال مسافران گیلانی در این مجموعه فراهم شود.

مدیرکل فرودگاه گیلان با اشاره به پرواز فرودگاه امام خمینی (ره) به کشورهای اروپایی تصریح کرد: این فرودگاه به دلیل فاصله بیشتر از سطح دریا امکان سوخت‌گیری از محل مقصد را نداشته لذا بعد از سوارشدن مسافران به فرودگاه رشت آمده، سوخت‌گیری کرده و به کشور مقصد پرواز خواهند کرد.

وی بابیان اینکه با این اوصاف مسافران گیلانی باید تا تهران عزیمت کرده و دوباره با هواپیما جهت سوخت‌گیری به استان بازگردند گفت: مطلوب این است که امکان آغاز این پرواز نیز از این فرودگاه محقق گردد.

آقایی بابیان اینکه مراکز استان‌هایی چون فارس و اصفهان پرواز مستقیم به کشورهای اروپایی را دارد افزود: شایسته است استان گیلان نیز این امکان را برای متقاضیان سفرهای اروپایی فراهم کند./فارس نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.