تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 اسفند 1399 - 15:02
کد خبر : 91597

داور گیلانی بازی استقلال تهران و پیکان را قضاوت می کند

داور گیلانی بازی استقلال تهران و پیکان را قضاوت می کند

جارستان به نقل از ایرنا؛ حمید حاج ملک از گیلان بازی تیم های فوتبال استقلال تهران و پیکان را قضاوت می کند. مدیر روابط عمومی هیات فوتبال گیلان روز پنجشنبه در این باره گفت: با اعلام اسامی داوران مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های جام حذفی باشگاه های کشور از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال،

جارستان به نقل از ایرنا؛ حمید حاج ملک از گیلان بازی تیم های فوتبال استقلال تهران و پیکان را قضاوت می کند.

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال گیلان روز پنجشنبه در این باره گفت: با اعلام اسامی داوران مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های جام حذفی باشگاه های کشور از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال، حمید حاج ملک از استان گیلان به عنوان داور وسط بازی حساس تیم های استقلال تهران و پیکان است.

علیرضا وهابی افزود: همچنین عباس پورحیدری از گیلان به عنوان کمک داور دوم این بازی است تا ۲ داور از گیلان در گروه داوری حساس ترین دیدار مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های جام حذفی کشور قرار گیرند.

وی ادامه داد: این دیدار ۲۱ اسفند ماه در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور یادواره آزادسازی خرمشهر در تهران رو در روی هم قرار می گیرند.

وی بیان کرد: حضور این دو داورگیلانی در این رقابت حساس نشان دهنده شایستگی و توانایی داوران استان است که همواره در مسابقات حساس لیگ برتر حضور دارند.

وی اضافه کرد: محمدرضا مهرگان دیگر داور گیلانی نیز به عنوان داور چهارم در بازی تیم های فوتبال نساجی مازندران و سایپا تهران حضور خواهد یافت که این دیدار نیز از مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات جام حذفی کشور عصر پنجشنبه در قائمشهر برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این مسعود فلاح رئیس کمیته داوران این استان نیز به عنوان ناظر گروه داوری بازی تیم های فوتبال نساجی مازندران و سایپا تهران در مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات جام حذفی کشورانتخاب شد.

وهابی تصریح کرد: حامد سیری، کمیل غلامی، عسگر محمدی، آرش امینی، حامد تازه پور، محمد رعنایی، امیر قاسمی، علی محمدی پور و عبدالحسین باستان دیگر داوران و کمک داوران گیلانی هستند که در تست پیش فصل رقابت های لیگ برتر حضور یافته بودند که این داوران و کمک داوران، رقابت های لیگ برتر را قضاوت می کنند.

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال گیلان خاطرنشان کرد: داوران این استان در رقابت های مختلف فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی حضور چشمگیر و فعالی دارند و هرساله این داوران شایسته رقابت های لیگ برتر فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی نیز در هر دو بخش بانوان و آقایان را قضاوت می کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.