تاریخ انتشار : سه شنبه 19 اسفند 1399 - 21:52
کد خبر : 91463

شهید املاکی لنگرود و ملوان ب انزلی صدرنشین لیگ برتر گیلان باقی ماندند

شهید املاکی لنگرود و ملوان ب انزلی صدرنشین لیگ برتر گیلان باقی ماندند

جارستان به نقل از ایرنا؛ تیم های شهید املاکی لنگرود و ملوان ب بندرانزلی در پایان هفته دهم رقابت های فوتبال لیگ برتر بزرگسالان گیلان با برتری برابر حریفان خود در صدر جدول باقی ماندند. در یکی از بازی های انجام شده از هفته دهم مسابقات فوتبال لیگ برتر بزرگسالان گیلان، تیم های ابریشم رشت

جارستان به نقل از ایرنا؛ تیم های شهید املاکی لنگرود و ملوان ب بندرانزلی در پایان هفته دهم رقابت های فوتبال لیگ برتر بزرگسالان گیلان با برتری برابر حریفان خود در صدر جدول باقی ماندند.

در یکی از بازی های انجام شده از هفته دهم مسابقات فوتبال لیگ برتر بزرگسالان گیلان، تیم های ابریشم رشت و شهید املاکی لنگرود رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم فوتبال شهید املاکی لنگرود با نتیجه سه بر صفر در این دیدار به برتری رسید.

تیم فوتبال شهید املاکی لنگرود که تاکنون در رقابت های لیگ برتر بزرگسالان گیلان قدرتمند ظاهر شده و پیش از این دیدار نیز صدرنشین بود با برتری در این بازی خارج از خانه همچنان به روند صعودی و صدرنشینی خود ادامه داد.

در دیگر بازی مهم هفته دهم رقابت های فوتبال لیگ برتر بزرگسالان گیلان،  تیم های ملوان ب بندرانزلی و دخانیات گیلان به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم فوتبال ملوان ب بندرانزلی با نتیجه ۲ بر صفر حریف خود را مغلوب کرد و این تیم نیز به همراه شهید املاکی لنگرود در صدر جدول لیگ برتر گیلان قرار گیرد.

در سایر بازی های برگزار شده این هفته دیدار تیم های فوتبال شهرداری ماسال با شهرداری بندرانزلی بدون گل خاتمه یافت و تیم های فوتبال شاهد اسالم تالش و میزاکوچک صومعه سرا نیز به نتیجه مساوی ۲ بر ۲ دست یافتند.

دیدار تیم های فوتبال شهرداری رضوانشهر و شهرداری کلاچای با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت و تیم های فوتبال سرخپوشان لاهیجان و پارس بندرکیاشهر نیز به نتیجه مساوی ۲ بر ۲ دست یافتند تا از ۶ بازی انجام شده در هفته دهم این رقابت ها،  چهار بازی با نتیجه مساوی خاتمه یابد.   

در جدول رده بندی این مسابقات تا پایان هفته دهم لیگ برتر بزرگسالان گیلان جام گیل، تیم های شهید املاکی لنگرود و ملوان ب بندرانزلی با ۲۱ امتیاز و نیز به دلیل تفاضل گل به ترتیب در رتبه های اول و دوم قرار دارند، تیم شهردای بندرانزلی با ۱۷ امتیاز سوم است،  پارس بندرکیاشهر با ۱۵ امتیاز چهارم است، تیمهای  ابریشم رشت و شهرداری کلاچای نیز با ۱۴ امتیاز در رتبه های بعدی قرار دارند.

 در این رقابت ها ۱۳ تیم به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه رقابت می کنند که در نهایت قهرمان این دوره بعنوان نماینده گیلان در رقابت های زیرگروه لیگ کشور حضور می یابد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.