تاریخ انتشار : شنبه 11 بهمن 1399 - 12:13
کد خبر : 87833

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان: بیش از ۲۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی در دهه فجر امسال اجرایی می شود

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان: بیش از ۲۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی در دهه فجر امسال اجرایی می شود

جارستان به نقل از برنا؛ مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت: بیش از ۲۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی در دهه فجر امسال در تمامی شهر ها و بخش های گیلان برگزار خواهد شد. مریم بخشی در نشست کارگروه ورزش و جوانان ستاد بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با تبریک ایام الله دهه مبارک

جارستان به نقل از برنا؛ مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت: بیش از ۲۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی در دهه فجر امسال در تمامی شهر ها و بخش های گیلان برگزار خواهد شد.

مریم بخشی در نشست کارگروه ورزش و جوانان ستاد بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت : امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا ، برگزاری برنامه های این ایام متفاوت با سالهای گذشته بوده و بیشتر برنامه ها و مسابقات بصورت مجازی برگزار و با رعایت پروتکلهای بهداشتی اجرا می شود.

وی انقلاب اسلامی را مرهون نثار خون پاک شهدای بزرگوار و ایثارگری جانبازان و انسانهای شجاعی دانست که در راه صیانت از ارزشها جان خود را نثار کردند و امروز هرچه داریم مدیون شهدا و خانواده معزز آنهاست.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان ، از برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی در دهه فجر امسال در شهرها و بخش های استان خبر داد و از مهمترین برنامه های این ایام افتتاح سالن ورزشهای باستانی شهرستان فومن ، زمین چمن مصنوعی خرشتم املش ، زمین چمن مصنوعی خودبچر ماسال و بهره برداری از زمین ورزشی وحدت شهرستان آستارا با ۱۲ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان هزینه و با مساحت ۱۷ هزار و ۳۴۰ متر مربع و افتتاح دو استخر بخش خصوصی با ۲۸میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و با مساحت ۳۴۵۰ متر مربع در شهرستان آستارا ، اشاره کرد.

وی از دیگر برنامه های ایام الله دهه مبارک فجر ورزش و جوانان گیلان ، رژه موتورسواران و دوچرخه سواران از فرودگاه سردارجنگل تا گلزار شهدای رشت و گلباران مزار شهدا و تجلیل از خانواده های معظم شهدای مدافع حرم و سلامت همزمان با سالروز ورود امام (ره) به میهن اسلامی ، رژه سوارکاران ، برگزاری نمایشگاه عکس با موضوع انقلاب ، حضور جامعه ورزش و جوانان در پویش نذر اهدای خون ، پیاده روی خانوادگی ، برگزاری مسابقات در رشته های مختلف ورزشی بصورت آنلاین از برنامه های دهه فجر عنوان کرد.

بخشی افزود : در ایام الله دهه فجر بیش از ۱۴۵ برنامه در حوزه ورزش بانوان در سطح استان برگزار خواهد شد که مهمترین آنها می توان به اجرای طرح ملی ورزشهای تطبیقی محله محور ( ویژه کودکان ) ، همایش پیاده روی بانوان کارمند ، برگزاری مسابقه مادر و کودک و اجرای جام نشاط عنوان کرد.

وی گفت در حوزه معاونت جوانان نیز به اهداء بسته های معیشتی و بهداشتی به اقشار آسیب پذیر و محروم جامعه ، برگزاری شب شعر ، غبارروبی و گلباران مزار شهدا با حضور سازمانهای مردم ، برگزاری کارگاههای آموزشی پیش از ازدواج بصورت مجازی می توان اشاره کرد .

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان ادامه داد : در حال حاضر در گیلان ۴۵ طرح نیمه تمام ورزشی داریم ، افزود : با بهره برداری از این طرح ها سرانه ورزشی استان دو برابر خواهد شد و به حد استاندارد کشور می رسد.

مریم بخشی گفت: درچهل و دوسالگی انقلاب برای همه ما مایه مباهات است که قبل از انقلاب ۴۲ مکان ورزشی در استان وجود داشت که به برکت انقلاب اسلامی به ۵۵۱ مورد ارتقاء یافته است .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.