تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 بهمن 1399 - 18:02
کد خبر : 87692

ثبت ۲۳ گل در هفته چهارم فوتبال لیگ برتر بزرگسالان گیلان

ثبت ۲۳ گل در هفته چهارم فوتبال لیگ برتر بزرگسالان گیلان

جارستان به نقل از ایرنا؛ هفته چهارم رقابت های فوتبال لیگ برتر بزرگسالان گیلان جام گیل برگزار شد و طی آن ۲۳ گل به ثمر رسید. هفته چهارم این رقابت ها با انجام شش مسابقه در شهرهای مختلف استان گیلان پیگیری شد که در مجموع ۲۳ گل از خط دروازه ها گذشت تا فوتبال دوستان گیلانی شاهد

جارستان به نقل از ایرنا؛ هفته چهارم رقابت های فوتبال لیگ برتر بزرگسالان گیلان جام گیل برگزار شد و طی آن ۲۳ گل به ثمر رسید.

هفته چهارم این رقابت ها با انجام شش مسابقه در شهرهای مختلف استان گیلان پیگیری شد که در مجموع ۲۳ گل از خط دروازه ها گذشت تا فوتبال دوستان گیلانی شاهد یکی از پرگل ترین هفته های رقابت های لیگ برتر بزرگسلان گیلان باشند.  

در بازی های انجام شده نیز تیم فوتبال پارس بندرکیاشهر در یک دیدار پرگل با نتیجه سه بر ۲ برابر تیم فوتبال میرزاکوچک صومعه سرا به برتری رسید و تیم فوتبال شاهد اسالم تالش نیز با نتیجه سه بر صفر تیم شهرداری ماسال را شکست داد.

در سایر رقابت های انجام شده، تیم فوتبال شهرداری بندرانزلی با یک گل تیم دخانیات گیلان را مغلوب کرد و تیم فوتبال ملوان ب بندرانزلی با نتیجه پرگل سه بر ۲ برابر تیم فوتبال ابریشم رشت که در صدر جدول قرار داشت به برتری دست یافت.

همچنین بازی تیم های فوتبال معلم شاندرمن با شهید املاکی لنگرود با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت و در پرگل ترین بازی هفته چهارم نیز تیم فوتبال شهرداری رضوانشهر با نتیجه چهار بر سه تیم سرخپوشان لاهیجان را شکست داد.

در جدول رده بندی این مسابقات و تا پایان هفته چهارم لیگ برتر بزرگسالان گیلان جام گیل، تیم شهرداری بندرانزلی با ۱۰ امتیاز در صدر جدول قرار دارد، تیم ملوان ب بندرانزلی با هشت امتیاز دوم است، تیم های شهید املاکی لنگرود، شاهد شفارود تالش و ابریشم رشت نیز با هفت امتیاز در تعقیب صدرنشینان می باشند.

 در رقابت های فوتبال لیگ برتر بزرگسالان باشگاه های استان گیلان جام گیل، ۱۳ تیم  به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند که در نهایت تیم قهرمان این دوره، به عنوان نماینده گیلان در رقابت های زیرگروه لیگ کشور حضور می یابد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.