تاریخ انتشار : دوشنبه 6 بهمن 1399 - 16:22
کد خبر : 87373

بانوان تکواندوکار گیلانی در لیگ برتر پومسه کشور درخشیدند

بانوان تکواندوکار گیلانی در لیگ برتر پومسه کشور درخشیدند

جارستان به نقل از ایرنا؛ تکواندکاران گیلانی با درخشش در رقابت های لیگ برتر پومسه بانوان کشور چهار مدال کسب کردند. رئیس هیات تکواندو استان گیلان روز دوشنبه اظهار داشت: پانزدهمین دوره مسابقات پومسه (اجرای فرم تکواندو) قهرمانی بانوان کشور به صورت مجازی برگزار شد و در نهایت ورزشکاران گیلانی یک مدال طلا و سه

جارستان به نقل از ایرنا؛ تکواندکاران گیلانی با درخشش در رقابت های لیگ برتر پومسه بانوان کشور چهار مدال کسب کردند.

رئیس هیات تکواندو استان گیلان روز دوشنبه اظهار داشت: پانزدهمین دوره مسابقات پومسه (اجرای فرم تکواندو) قهرمانی بانوان کشور به صورت مجازی برگزار شد و در نهایت ورزشکاران گیلانی یک مدال طلا و سه مدال برنز را از آن خود کردند.

محسن سترگی افزود: در پایان این رقابت ها و در مسابقات انفرادی رده سنی بالای ۱۸ سال ، فاطمه ستوده از استان گیلان با شایستگی مقام قهرمانی و مدال طلای این بخش را به خود اختصاص داد.

وی ادامه داد: همچنین در قسمت انفرادی رده سنی ۵۱ تا ۶۰ سال نیز، زیبا دودانگه ورزشکار اهل شهرستان لنگرود گیلان توانست مقام سوم و مدال برنز این دوره از رقابتها را از آن خود کند.

وی بیان کرد: در رقابت های انفرادی رده سنی ۱۲ تا ۱۴ سال تبسم ثابت مبرهن طلب و در رده سنی کمتر از ۱۲ سال ملیکا حسین جان ، دیگر تکواندوکاران استان گیلان توانستند مقام سوم و مدال برنز این دوره از مسابقات را تصاحب کنند.

سترگی اضافه کرد: در پانزدهمین دوره رقابت های پومسه (اجرای فرم) قهرمانی بانوان کشور ، زبده ترین تکواندوکاران از استان های مختلف حضور داشتند که به صورت مجازی در بخش های انفرادی استاندارد، انفرادی ابداعی و تیمی با هم به رقابت پرداختند.

رئیس هیات تکواندو استان گیلان خاطرنشان کرد: پیش از این نیز در رقابت های پومسه قهرمانی مردان کشور، تکواندوکاران گیلانی موفق به کسب یک مقام سوم انفرادی و یک مقام سوم تیمی شده بودند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.