تاریخ انتشار : جمعه 26 دی 1399 - 19:07
کد خبر : 86420

وزنه برداران جوان گیلان با کسب مقام، لیگ برتر کشور را آغاز کردند

وزنه برداران جوان گیلان با کسب مقام، لیگ برتر کشور را آغاز کردند

جارستان به نقل از ایرنا؛ وزنه برداران گیلانی حاضر در در رقابت های وزنه بردای لیگ برتر جوانان کشور در شروع مسابقات، یک مقام ارزشمند کسب کردند. رئیس هیات وزنه برداری استان گیلان روز جمعه اظهار داشت: رقابت های لیگ برتر وزنه برداری جوانان کشور از روز پنجشنبه در اهواز آغاز شد که در ابتدای

جارستان به نقل از ایرنا؛ وزنه برداران گیلانی حاضر در در رقابت های وزنه بردای لیگ برتر جوانان کشور در شروع مسابقات، یک مقام ارزشمند کسب کردند.

رئیس هیات وزنه برداری استان گیلان روز جمعه اظهار داشت: رقابت های لیگ برتر وزنه برداری جوانان کشور از روز پنجشنبه در اهواز آغاز شد که در ابتدای این رقابت ها، سپنتا حاکم زاده وزنه بردار گیلانی به مقام نایب قهرمانی دسته ۷۳ کیلوگرم رسید.

اصغر ابراهیمی افزود: این وزنه بردار که به همراه تیم نیروی زمینی در لیگ برتر جوانان کشور حضور یافته در حرکت یک ضرب موفق به مهار وزنه ۱۲۲ کیلوگرمی و در حرکت دوضرب نیز وزنه ۱۵۵ کیلوگرمی را مهار کرد و با مجموع ۲۷۷ کیوگرم پس از ورزشکاری از لرستان، عنوان دوم و نایب قهرمانی کشور را کسب کرد.

وی ادامه داد: همچنین رضا خلیف دیگر وزنه بردار گیلانی حاضر در رقابت های لیگ برتر جوانان کشور در همین دسته نیز در نهایت با مجموع ۲۲۱ کیلوگرم در جایگاه پنجم ایستاد تا تیم وزنه برداری نیروی زمینی با حضور دو وزنه بردار گیلانی در این دسته، عناوین دوم و پنجم را کسب کند.

وی بیان کرد: سپهر حبیبی دیگر وزنه بردار گیلانی حاضر در این رقابت ها است که به همراه دو وزنه بردار دیگر این استان در تیم نیروی زمینی حضور دارد و مسعود محرابی یکی از مربیان ارزشمند استان گیلان به عنوان مربی تیم وزنه برداری نیروی زمینی در رقابت های لیگ برتر جوانان حضور یافته است.

رئیس هیات وزنه برداری گیلان خاطرشنان کرد: البته این سه وزنه بردار جوان از شاگردان مسعود محرابی هستند که به همراه مربی خود با تیم نیروی زمینی این رقابتها حضور دارند.

ابراهیمی تصریح کرد: طی چند سال اخیر هیات وزنه برداری گیلان در رده های سنی پایه، سرمایه گذاری مناسبی کرده و امیدواریم وزنه برداران استان در رده های سنی نوجوانان، جوانان و امید در رقابت های مختلف بدرخشند و به عضویت تیم ملی درآیند.

وی اظهار کرد: وزنه برداری استان گیلان از مربیان ارزشمندی برخوردار است که حضور چند مربی از گیلان در تیمهای ملی در رده های مختلف گواه این امر است و مسعود محرابی نیز که به عنوان مربی تیم نیروی زمینی انتخاب شده، سابقه مربیگری در تیم ملی وزنه برداری جوانان کشور را دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.