تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 دی 1399 - 15:33
کد خبر : 86341

۲ گیلانی در گروه داوری بازی لیگ برتری نساجی و ماشین سازی قرار گرفتند

۲ گیلانی در گروه داوری بازی لیگ برتری نساجی و ماشین سازی قرار گرفتند

جارستان به نقل از ایرنا؛ دو داور گیلانی برای قضاوت در گروه داوری بازی لیگ برتری تیم های نساجی مازندران و ماشین سازی تبریز قرار گرفتند. مدیر روابط عمومی هیات فوتبال گیلان روز پنجشنبه در این مورد اظهار داشت: با اعلام اسامی داوران رقابت های لیگ برتر از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال، حامد سیری

جارستان به نقل از ایرنا؛ دو داور گیلانی برای قضاوت در گروه داوری بازی لیگ برتری تیم های نساجی مازندران و ماشین سازی تبریز قرار گرفتند.

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال گیلان روز پنجشنبه در این مورد اظهار داشت: با اعلام اسامی داوران رقابت های لیگ برتر از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال، حامد سیری و محمدرضا مهرگان به عنوان کمک داور، در بازی تیم های نساجی و ماشین سازی حضور می یابند.

علیرضا وهابی افزود: تیم های فوتبال نساجی مازندران و ماشین سازی تبریز عصر روز جمعه هفته جاری ۲۶ دی ماه، در دیداری معوقه از هفته نهم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور در قائمشهر رو در روی هم قرار می گیرند.

وی بیان کرد: علاوه بر حضور این دو داور شایسته استان گیلان در رقابت معوقه لیگ برتر، تعدادی از داوران دیگر این استان نیز هفته آینده در سایر رقابت های لیگ برتر حضور خواهند یافت .

وی بیان کرد: حمید حاج ملک، عسگر محمدی ، آرش امینی ، عباس پورحیدری ، حامد تازه پور، محمد رعنایی ، امیر قاسمی ، علی محمدی پور و عبدالحسین باستان دیگر داوران و کمک داوران گیلانی هستند که در تست پیش فصل رقابت های لیگ برتر حضور یافته بودند که این داوران و کمک داوران، رقابت های لیگ برتر را قضاوت می کنند.

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال گیلان خاطرنشان کرد: داوران این استان در رقابت های مختلف فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی حضور چشمگیر و فعالی دارند و هرساله این داوران شایسته رقابت های لیگ برتر فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی نیز در هر دو بخش بانوان و آقایان را قضاوت می کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.