تاریخ انتشار : جمعه 9 آبان 1399 - 13:36
کد خبر : 77261

بخشودگی مالیاتی تاسیسات گردشگری گیلان تمدید شد

بخشودگی مالیاتی تاسیسات گردشگری گیلان تمدید شد

جارستان به نقل از ایرنا؛ معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان گیلان گفت: تاسیسات گردشگری استان تا پایان سال می‌توانند از بخشودگی تعرفه‌های حامل‌های انرژی و نیز امور مالیاتی بهره مند شوند. رضا حسن پور روزجمعه افزود: طی هماهنگی صورت پذیرفته با بانک‌های عامل، سرمایه گذاران

جارستان به نقل از ایرنا؛ معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان گیلان گفت: تاسیسات گردشگری استان تا پایان سال می‌توانند از بخشودگی تعرفه‌های حامل‌های انرژی و نیز امور مالیاتی بهره مند شوند.

رضا حسن پور روزجمعه افزود: طی هماهنگی صورت پذیرفته با بانک‌های عامل، سرمایه گذاران از امهال و تنفس حداقل شش ماهه برای بازپرداخت تسهیلات بانکی بهره‌مند شدند.
وی ادامه داد: متاسفانه کرونا موجب آسیب بیش از ۸۰۰ میلیارد تومانی به تاسیسات گردشگری استان شده است و این امهال در بخش های مختلف می تواند قدری دلگرم کننده باشد.
وی اظهار داشت: طی مصوبات ستاد کرونا تاسیسات گردشگری تا پایان سال ۹۹ می‌توانند از امهال تسهیلات و تعرفه‌های حامل‌های انرژی و نیز از بخشودگی های امور مالیاتی بهره مند شوند.
حسن پور افزود: سرمایه‌گذاری مناسب یعنی تولید اشتغال پایدار و تقویت چرخه اقتصادی که خود منجر به کاهش مشکلات و آسیب‌های اجتماعی ناشی از فقر و عقب‌ماندگی اقتصادی می شود و این موضوع با توجه به اینکه سال ۹۹ جهش تولید نام گرفته سرلوحه فعالیت‌های این اداره کل است.
معاون اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان همچنین با بیان اینکه در روزهای اخیر با اعطای تسهیلات متمم به ۴ طرح بوم‌گردی موافقت شده است، گفت: میزان سرمایه گذاری این طرح ها ۸۰ میلیارد ریال برآورد شده که با تسهیلات متمم پنج هزار میلیون ریال پروژه در کمتر از دو ماه آینده به بهره برداری می رسند.
حسن پور افزود: با اجرا و بهره برداری از این چهار طرح بوم‌گردی ۱۵ فرصت شغلی جدید ایجاد و تعداد ۲۰ اتاق و یکصد تخت به ظرفیت اقامتی استان افزوده خواهد شد.
استان گیلان بعنوان یکی از کانون های مهم گردشگری شمال کشور دارای ۱۰۷ هتل، ۳۳ هتل آپارتمان، ۸۱ مجتمع گردشگری، ۴۹ مهمانپذیر، یک هزار و ۶۸۸ خانه مسافر، ۳۰ مجتمع سرگرمی تفریحی، ۷۴ اقامتگاه بومگردی، ۳۶۰ بین راهی، یک اسکله مسافربری دریایی و ۲۸ اسکله گردشگری دریایی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.