تاریخ انتشار : سه شنبه 15 مهر 1399 - 17:54
کد خبر : 75232

پیام تسلیت استاندار گیلان در پی درگذشت مادر شهیدان ارژن

پیام تسلیت استاندار گیلان در پی درگذشت مادر شهیدان ارژن

جارستان: به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ متن پیام تسلیت دکتر زارع به این شرح است: بسم رب الشهداء و الصدیقین خانواده محترم شهیدان ارژن درگذشت بانوی مومنه، حاجیه خانم «فاطمه تیزهوش» که نشان پرافتخار مادر شهیدان معزز «محمد و احمد ارژن» را بر سینه داشت، موجب تأثر فراوان و تألم خاطر گردید.بی‌تردید والدین شهدا به عنوان

جارستان: به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ متن پیام تسلیت دکتر زارع به این شرح است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین
 خانواده محترم شهیدان ارژن
 درگذشت بانوی مومنه، حاجیه خانم «فاطمه تیزهوش» که نشان پرافتخار مادر شهیدان معزز «محمد و احمد ارژن» را بر سینه داشت، موجب تأثر فراوان و تألم خاطر گردید.
بی‌تردید والدین شهدا به عنوان اسوه‌های مقاومت که ارزشمندترین سرمایه‌های خود را در مسیر کسب رضای الهی و پاسداری از انقلاب و میهن اسلامی نثار کردند، الگویی ماندگار در فرهنگ ایثار و شهادت به شمار می‌روند.
اینجانب مصیبت وارده را به شما و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تسلیت می‌گویم و ضمن ابراز همدردی، از درگاه ایزد سبحان برای آن فقیده‌ی سعیده علو درجات، رحمت واسعه الهی و همنشینی با فرزندان شهیدش و برای بازماندگان معزز، صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.

شهید محمد ارژن ۲۴ تیرماه سال ۶۱  در ۲۰ سالگی بر اثر ترکش به پهلو در منطقه شلمچه و شهید احمد ارژن چهارم فروردین ماه سال ۶۱ در ۱۸ سالگی بر اثر اصابت گلوله به پیشانی در منطقه رقابیه به درجه رفیع شهادت نائل آمده اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.