تاریخ انتشار : یکشنبه 2 شهریور 1399 - 9:15
کد خبر : 70905

فرماندار رشت در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گیلان؛ رفع مشکلات زیست محیطی و موانع پیش روی سرمایه گذاران دو اولویت اصلی فرمانداری است

فرماندار رشت در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گیلان؛ رفع مشکلات زیست محیطی و موانع پیش روی سرمایه گذاران دو اولویت اصلی فرمانداری است

جارستان: فرماندار رشت پیگیری مشکلات زیست محیطی و ایجاد شرایط مناسب جهت فعالیت سرمایه گذاران و کارآفرینان را از مهمترین اولویت ها و دغدغه های در حال پیگیری فرمانداری عنوان کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت؛ مهندس علی فتح اللهی در دیدار با آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان گیلان

جارستان: فرماندار رشت پیگیری مشکلات زیست محیطی و ایجاد شرایط مناسب جهت فعالیت سرمایه گذاران و کارآفرینان را از مهمترین اولویت ها و دغدغه های در حال پیگیری فرمانداری عنوان کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت؛ مهندس علی فتح اللهی در دیدار با آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان گیلان که به مناسبت آغاز هفته دولت در دفتر آیت الله فلاحتی برگزار شد، با بیان اینکه پیگیری و اجرای کارهای زیربنایی در راستای توسعه شهرستان از اهداف مهم فرمانداری است، افزود:  به دنبال شناسایی و رفع مشکلات پیش روی توسعه شهرستان هستیم و در همین راستا جلساتی به صورت هفتگی با حضور منظم و همیشگی ۳نماینده شهرستان رشت و با محوریت پیگیری مشکلات و موانع شهرستان، برگزار می شود.

وی جذب سرمایه گذار و حمایت از آنان در جهت فراهم آوردن شرایط کارآفرینی و اشتغالزایی را از جمله اولویت های فرمانداری برشمرد و اظهار داشت: به عنوان مثال در یکی از پروژه های سرمایه گذاری مجتمع فرهنگی، تفریحی و تجاری در بخش خمام، ۸۴۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری می شود و با راه اندازی کامل این مجتمع منحصر به فرد در کشور، برای دو هزار و ۴۰۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال می شود.

مقام عالی دولت در مرکز استان ادامه داد: اینکه در هفته دولت امسال از ۱۳۴۶ میلیارد تومان اعتبار پروژه ها، ۱۲۴۶ میلیارد آن به بخش خصوصی تعلق دارد نشانگر آن است که اگر شرایط مناسب برای فعالیت بخش خصوصی فراهم شود بسیاری از مشکلات شهرستان از این طریق قابل رفع خواهد بود.

فرماندار رشت بر لزوم بهره گیری از فرصت های گردشگری شهرستان به ویژه در سطح سواحل اشاره کرد و افزود: در همین راستا پس از نشست با اداره کل محیط زیست و جلب موافقت و همکاری آنان، سرمایه گذاری در منطقه زیباکنار در دست پیگیری است.

مهندس فتح اللهی پیگیری و رفع مشکلات زیست محیطی را از دیگر دغدغه های در حال پیگیری شهرستان برشمرد و خاطرنشان کرد: راه اندازی تصفیه خانه شیرابه زباله سراوان، افزایش ظرفیت کارخانه کود آلی و احداث زباله سوز شهرستان و احیای دو رودخانه زرجوب و گوهررود از اقدامات در حال پیگیری فرمانداری در این حوزه است.

وی بازدید از مشکلات همه بخش ها و  شرکت در نماز جمعه بخش ها را از دیگر برنامه های فرمانداری عنوان کرد و افزود: در راستای بررسی و ارتقای وضعیت تکزیم ارباب رجوع، بازدید های سرزده از ادارات نیز در دستور کار قرار دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.