تاریخ انتشار : سه شنبه 28 مرداد 1399 - 19:40
کد خبر : 70460

تجلیل فرماندار انزلی از ۶ زوج کارمند که در دوران شیوع کرونا بدون مراسم ازدواج کردند

تجلیل فرماندار انزلی از ۶ زوج کارمند که در دوران شیوع کرونا بدون مراسم ازدواج کردند

جارستان به نقل از ایرنا؛ فرماندار بندرانزلی در مراسمی از شش تن از زوج های کارمند ادارات این شهر ساحلی که در دوران شیوع ویروس کرونا بدون برگزاری مراسم عروسی ازدواج و زندگی مشترک خود را آغاز کردند، تجلیل کرد. اسماعیل میز غضنفری روز سه شنبه در این مراسم اظهار کرد : کار ارزشمند شما

جارستان به نقل از ایرنا؛ فرماندار بندرانزلی در مراسمی از شش تن از زوج های کارمند ادارات این شهر ساحلی که در دوران شیوع ویروس کرونا بدون برگزاری مراسم عروسی ازدواج و زندگی مشترک خود را آغاز کردند، تجلیل کرد.

اسماعیل میز غضنفری روز سه شنبه در این مراسم اظهار کرد : کار ارزشمند شما جوانان در زمانی که همه بدنبال تجملات و ظواهر زندگی هستند ماندگار و اثر گذار بوده و می تواند به عنوان الگویی برای دیگر جوانان باشد.

وی با بیان اینکه مکمل هر اندیشه عمل است، افزود: اتفاق مهم زندگی هر فردی که مسیر زندگی اش بر اساس آن رقم می خورد، ازدواج است .

میرعضنفری ادامه داد: همگام، همطراز، همفکر و همدل بودن، در یک سطح اجتماعی و اقتصادی بودن از مهمترین ویژگی های یک ازدواج موفق است و زوج های جوان با صبوری باید بسیاری از مشکلات را برطرف کنند.

وی یکی از مشکلات جامعه خصوصا در حوزه جوانان را تصمیم گیری ها بر اساس احساسات عنوان و تاکید کرد: این امر موجب می شود افراد نتوانند در کار و زندگی تصمیماتی بر مدار منطق اتخاذ کنند و باید در مسیر زندگی با نگاهی به زندگی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س)، درس همدلی ، همراهی و زندگی بر مدار عشق را از بزرگترین زوج دنیای اسلام فرا گیرند.

وی با بیان اینکه جوانان باید برای یکدیگر وقت بگذارند تاکید کرد: زوج های جوان باید عشق ، لذت بردن از زندگی و همکلامی را در همراهی با هم ببینند تا در یک مسیر مطمئن قرار گیرند چرا که در غیر اینصورت کانون زندگی به بیراهه خواهد رفت .

فرماندار بندرانزلی با تاکید بر لزوم پرهیز از درخواست های نامعقول زوجین در زندگی مشترک برای برخورداری از زندگی لذت بخش با همکاری یکدیگر تصریح کرد: زوج های جوان برای رسیدن به یک زندگی پایدار باید به تفاهم مشترک برسند و می توان گفت ازدواج های احساساتی، زودگذر ، بدون منطق و عقلانیت از دلایل آمار بالای طلاق بشمار می رود .

در این دیدار از شش زوج کارمند ادارات دادگستری ، شیلات و بهزیستی با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از سوی فرماندار بندرانزلی تقدیرشد.

بندرانزلی در ۴۰ کیلومتری غرب مرکز گیلان از شهرهای دارای پیشینه غنی فرهنگی اجتماعی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.