تاریخ انتشار : جمعه 17 مرداد 1399 - 16:49
کد خبر : 69467

نایب قهرمانی کونگ فو کار گیلانی در مسابقات مجازی کشور

نایب قهرمانی کونگ فو کار گیلانی در مسابقات مجازی کشور

جارستان به نقل از ایرنا؛ امیرمحمد رمضانی از گیلان مقام نایب قهرمانی مسابقات ممای کونگ فو توآ قهرمانی کشور که به صورت مجازی برکزار شد را کسب کرد. رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی گیلان روز جمعه گفت : در رقابت های ممای کونگ فو توآ قهرمانی کشور که اجرای فرم کونگ فو به

جارستان به نقل از ایرنا؛ امیرمحمد رمضانی از گیلان مقام نایب قهرمانی مسابقات ممای کونگ فو توآ قهرمانی کشور که به صورت مجازی برکزار شد را کسب کرد.

رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی گیلان روز جمعه گفت : در رقابت های ممای کونگ فو توآ قهرمانی کشور که اجرای فرم کونگ فو به شمار می رود و مجازی برگزار شد گیلان موفق به کسب یک مدال نقره و عنوان نایب قهرمانی شد.

مجید مهروانی افزود: در جریان این رقابت ها در فرم سه (سوتو) و در رده سنی جوانان امیرمحمد رمضانی پس از کونگ فو کاری از استان فارس روی سکوی دوم قرار گرفت و موفق به کسب مدال نقره این دوره از رقابت های مجازی شد.

وی ادامه داد: این کونگ فوکار گیلانی پیش از این نیز در مسابقات ممای فرم یک کشور نیز شرکت و مدال طلا و مقام قهرمانی را به خود اختصاص داده بود و در مسابقات فرم سه نیز با درخشش خود توانست مدال نقره را برگردن بیاویزد.

رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی گیلان بیان کرد: رقابت های ممای(اجرای فرم) کونگ فو قهرمانی کشور به صورت مجازی برگزار شد که ورزشکاران فیلم های اجرای فرم خود را به فدراسیون ارسال و پس از ارزشیابی توسط داوران، نفرات برتر هر رده سنی معرفی شد.

مهروانی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط موجود در کشور و شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مسابقات رزمی، برگزاری این رقابت ها به صورت مجازی باعث می شود تا ورزشکاران شرایط بدنی و آمادگی خود را حفظ کنند و گیلان نیز در این مسابقات قدرتمند ظاهر شد و توسط رمضانی موفق به کسب یک مدال طلا و یک مدال نقره گردید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.