تاریخ انتشار : دوشنبه 13 مرداد 1399 - 16:37
کد خبر : 69080

ضدعفونی معابر عمومی آستارا آغاز شد

ضدعفونی معابر عمومی آستارا آغاز شد

جارستان به نقل از ایرنا؛ شهرداری آستارا ضدعفونی معابر عمومی را برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و با نظارت عوامل شبکه بهداشت و درمان آغاز کرد و مردم را به همکاری در این راستا فراخواند. شهردار آستارا روز دوشنبه گفت: ضدعفونی معابر، پاکسازی، شستشو و لایروبی کانال‌ها توسط ۷۸ نفر از نیروهای خدمات شهری

جارستان به نقل از ایرنا؛ شهرداری آستارا ضدعفونی معابر عمومی را برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و با نظارت عوامل شبکه بهداشت و درمان آغاز کرد و مردم را به همکاری در این راستا فراخواند.

شهردار آستارا روز دوشنبه گفت: ضدعفونی معابر، پاکسازی، شستشو و لایروبی کانال‌ها توسط ۷۸ نفر از نیروهای خدمات شهری و با استفاده از۲ تانکر ۱۰ و هشت هزار لیتری و یک دستگاه کارواش سیار انجام می شود.

جواد معیتی اضافه کرد: کانال‌های هدایت آب با همکاری شرکت آب و فاضلاب با استفاده از آب ژاول شستشو و گندزدایی می شود و به منظور حفظ سلامت و بهداشت فردی در مقابله با ویروس کرونا، در روزهای گذشته ۲ هزار ماسک، در بین پاکبانان توزیع شد و این کار ادامه خواهد داشت.

شهردار آستارا بیان کرد: سه دستگاه آمبولانس برای جابجایی فوتی ‌های مشکوک به کرونا در بیمارستان شهید بهشتی مستقر کرده ایم و قطعه‌ ای در آرامستان شهر آماده شده و مراحل کفن و دفن متوفیان کرونا با رعایت مسائل شرعی و بهداشتی توسط شهرداری و با همکاری و نظارت شبکه بهداشت و درمان و روحانیان انجام می ‌گیرد.

وی گفت: شهروندان به منظور حفظ سلامت نیروهای خدمات شهری، زباله‌های خود را آخر شب یا اول صبح، به صورت کیسه ‌های سربسته در مخازن مخصوص قرار داده و از رها کردن ماسک و دستکش یکبار مصرف در معابر و اماکن عمومی خودداری کنند.

شیوع بیماری کرونا بیش از ۲۰۰ کشور جهان را درگیر خود کرده و بهترین راهکار مقابله با ویروس آن، رعایت پروتکل های بهداشتی نظیر استفاده از ماسک در بیرون از خانه، ضدعفونی معابر و پرهیز از حضور در اجتماعات است.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و مرکز آن از شهرهای گردشگرپذیر ایران است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.