تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 خرداد 1399 - 20:10
کد خبر : 62305

غرق شدن جوان شیرازی در سپیدرود و ایست قلبی در ارتفاعات ماسوله

غرق شدن جوان شیرازی در سپیدرود و ایست قلبی در ارتفاعات ماسوله

جارستان به نقل از ایرنا؛ سرپرست هلال احمر گیلان گفت: امدادگران این جمعیت پیکر جوان غرق شده شیرازی را امروز پنجشنبه در رودخانه سپیدرود رشت پیدا کردند. سیاوش غلامی عصر روز پنجشنبه افزود: حادثه غرق شدن جوان اهل شیراز روز گذشته توسط اهالی منطقه دولت آباد به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان گیلان

جارستان به نقل از ایرنا؛ سرپرست هلال احمر گیلان گفت: امدادگران این جمعیت پیکر جوان غرق شده شیرازی را امروز پنجشنبه در رودخانه سپیدرود رشت پیدا کردند.

سیاوش غلامی عصر روز پنجشنبه افزود: حادثه غرق شدن جوان اهل شیراز روز گذشته توسط اهالی منطقه دولت آباد به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان گیلان اطلاع داده شد.

وی خاطر نشان کرد: پس از دریافت خبر حادثه بلافاصله تیم های عملیاتی امداد و نجات این جمعیت شامل تیم های واکنش سریع به همراه لجستیک و تجهیزات لازم به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

غلامی بیان داشت: پس از عملیات جستجو در کمتر از ۲۴ ساعت، جنازه فرد غرق شده امروز پنجشنبه در رودخانه سپیدرود از حوالی منطقه ماندابان رستم آباد شهرستان رودبار توسط نجاتگران هلال احمر پیدا و به نیروی انتظامی تحویل داده شد.

وی در ادامه درباره ایست قلبی جوان ۱۹ ساله فومنی ساکن تهران در ارتفاعات ماسوله که به همراه ٢ نفر از بستگانش برای تفریح در این منطقه رفته بود، گفت: در تماس بستگان این جوان با مرکز عملیات هلال احمر یک تیم امداد و نجات هلال احمر گیلان و دو تیم از هلال احمر شهرستان فومن به ارتفاعات ماسوله اعزام شدند.

وی با بیان اینکه قبل از رسیدن تیم های امدادی جوان فومنی بر اثر ایست قلبی فوت کرده بود، خاطر نشان کرد: تیم های امدادی پس از اقدامات لازم از شب گذشته تا صبح امروز جسد این جوان را از ارتفاعات ماسوله به پایین منتقل کردند و تحویل نیروی انتظامی دادند.

غلامی از هم استانی ها و مسافران خواست تا برای شنا حتما در مکان های مشخص طرح های ساحلی مبادرت به شنا کنند و از شنا در مکان های غیر طرح و رودخانه ها بپرهیزند و افراد دارای عارضه بیماری های مختلف از جمله قلبی به ارتفاعات نروند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان گیلان اظهار داشت: ندای امداد، تلفن ۱۱۲ (ندای امداد) به صورت شبانه روز، آماده دریافت گزارش های حوادث احتمالی از سوی مردم است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.