تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 مهر 1395 - 1:44
کد خبر : 5804

علم‌الهدی: منتظر دریافت مجوز نمایش فیلم کاهانی هستیم

علم‌الهدی: منتظر دریافت مجوز نمایش فیلم کاهانی هستیم

با گذشت یک سال از ارائه فیلم «وقت داریم حالا» عبدالرضا کاهانی به گروه هنر و تجربه، این فیلم هنوز فرصت نمایش پیدا نکرده است. امیرحسین علم الهدی رییس شورای سیاست گذاری هنر و تجربه در گفت‌وگو با آی سینما اعلام می‌کند که این فیلم برای اخذ پروانه نمایش به وزارت ارشاد ارسال شده و

با گذشت یک سال از ارائه فیلم «وقت داریم حالا» عبدالرضا کاهانی به گروه هنر و تجربه، این فیلم هنوز فرصت نمایش پیدا نکرده است. امیرحسین علم الهدی رییس شورای سیاست گذاری هنر و تجربه در گفت‌وگو با آی سینما اعلام می‌کند که این فیلم برای اخذ پروانه نمایش به وزارت ارشاد ارسال شده و این گروه سینمایی منتظر پاسخ وزارتخانه برای اکران این فیلم است.

«وقت داریم حالا» ششمین فیلم سینمایی عبدالرضا کاهانی است. کاهانی این فیلم را در سال ۹۲ و قبل از «استراحت مطلق»، با سرمایه گذاری مجتبی جباری بازیکن سابق تیم‌ ملی و باشگاه استقلال در کشور فرانسه جلوی دوربین برد.

«وقت داریم حالا» سال گذشته برای اکران، به گروه هنر و تجربه ارسال شد، اما این گروه هنوز این فیلم را به نمایش درنیاورده است.

امیر حسین علم الهدی رییس شورای سیاست گذاری گروه هنر و تجربه در رابطه با زمان نمایش «وقت داریم حالا» به آی سینما می‌گوید:« ما این فیلم را برای دریافت پروانه نمایش به وزارت ارشاد ارسال کردیم و همچنان منتظر جواب آنها هستیم.»

علم الهدی با بیان این‌که گروه هنر و تجربه و شخص او پیگیر اکران فیلم کاهانی است، اضافه می‌کند: «ما چند ماه پیش «وقت داریم حالا» را به ارشاد فرستادیم و با توجه به این‌که فیلم مشکل خاصی ندارد امیدوار هستیم به زودی این فیلم در گروه هنر و تجربه به نمایش درآید.»

علم الهدی در پایان تاکید می‌کند که حواشی «ارادتمند، نازنین، بهاره، تینا» تاثیری بر روی اکران «وقت داریم حالا» نخواهد گذاشت و این فیلم موضوع جداگانه‌ای نسبت به آخرین ساخته این کارگردان دارد.

آی سینما

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.