تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 اسفند 1398 - 20:00
کد خبر : 54948

سال نو در گیلان با افزایش نسبی دما و بارش پراکنده آغاز می شود

سال نو در گیلان با افزایش نسبی دما و بارش پراکنده آغاز می شود

جارستان: سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از آغاز سال نو در استان با افزایش نسبی و بارش پراکنده در استان خبر داد. مازیار غلامی غروب پنجشنبه در این مورد افزود: نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده گذر جریانات کم و بیش ناپایدار از منطقه است ؛ از این رو تا روز شنبه

جارستان: سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از آغاز سال نو در استان با افزایش نسبی و بارش پراکنده در استان خبر داد.

مازیار غلامی غروب پنجشنبه در این مورد افزود: نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده گذر جریانات کم و بیش ناپایدار از منطقه است ؛ از این رو تا روز شنبه کاهش موقتی ابر، افزایش نسبی دما و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی تصریح کرد: از روز شنبه به تدریج با تقویت ناپایداری زمینه کاهش نسبی دما، بارندگی و در ارتفاعات بارش برف، وزش باد و احتمال رعد و برق تا صبح دوشنبه مهیا است.

وی آسمان استان را برای فردا ( جمعه ابری، بارندگی پراکنده و گاهی وزش بادپیش بینی کرد.

غلامی به بیشینه و کمینه دمای استان طی شبانه روز گذشته نیز اشاره و بیان کرد: بیشترین دمای استان طی ۲۴ ساعت گذشته در شهرهای منجیل و لوشان به ۱۷ درجه سانتیگراد بالای صفر و حداقل دما نیز در دیلمان و جیرنده به یک درجه سانتی گراد بالای صفر رسید.

وی گفت: دمای رشت مرکز استان گیلان نیز در شبانه روز گذشته بین ۱۴ و هشت درجه نوسان داشته است.

سرپرست پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان همچنین بیشترین میزان بارندگی را طی شبانه روز گذشته در استان مربوط به رودسر با ۱۷.۵ میلیمتر عنوان کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.