تاریخ انتشار : یکشنبه 11 مهر 1395 - 14:41
کد خبر : 5327

آخ سینما (دوره دوم) شماره بیست‌وهفتم خدای نشریه یالثارات هم بزرگ است!

آخ سینما (دوره دوم) شماره بیست‌وهفتم خدای نشریه یالثارات هم بزرگ است!

جارستان- ۱. پس از محکوم کردن‌ها و تهدیدهای شدیداللحن هفته‌نامه‌ #یالثارات به‌دلیل آن چه توهین و اتهام به چهره‌های سینمایی دانسته شده است، #این هفته‌نامه هم‌چنان در اعتراض به این اعتراض‌ها منتشر شد و در سرمقاله‌اش با عذرخواهی از قوه قضاییه نسبت به اشتباه املایی خود اذعان و تهدید کرد که خیلی هم البته از

جارستان-

۱. پس از محکوم کردن‌ها و تهدیدهای شدیداللحن هفته‌نامه‌ #یالثارات به‌دلیل آن چه توهین و اتهام به چهره‌های سینمایی دانسته شده است، #این هفته‌نامه هم‌چنان در اعتراض به این اعتراض‌ها منتشر شد و در سرمقاله‌اش با عذرخواهی از قوه قضاییه نسبت به اشتباه املایی خود اذعان و تهدید کرد که خیلی هم البته از افشای حقیقت بازنخواهد ایستاد؛ در ادامه مانی #حقیقی و اصغر#فرهادی هم‌چنان اصرار دارند که شکایت کنند؛ یکی از بزرگان اهل تمیز با اشاره به #این، چیزی نیفزود و برای ماجرا و شاکیان آرزو کرد به خیر بگذرد.

۲. وضعیت آشفته اطلاع‌رسانی درباره حکم اولیه پرونده پزشکی عباس #کیارستمی به جایی رسیده است که پزشک معالج به محرومیت کمتر از یک سال از طبابت محکوم شد و قرار شد دیگر ماجرا را کش ندهند؛ #این در حالی‌ست که پزشک مزبور با گفتن جمله‌ای طلایی بی‌گناهی خود را از همان ابتدا اثبات کرده بود: فکر می‌کردم او هم یک بیمار معمولی‌ست، مثل بقیه.

۳. وعده‌های بزرگ م.میرباقری معاون سیمای سازمان صدا و سیما درباره ساخت ۵۰ سریال جدید در تلویزیون، موجی از شعف را به درون اجتماع پاشید؛ وی هم‌چنین به نکته‌ای عجیب و بی‌سابقه در #صداوسیما اشاره و اعلام کرده که #این سازمان در حال برنامه‌ریزی برای بیست سال آینده است. یکی از خبرنگاران که تلاش می‌کرد موضع #این سازمان را درباره ‌فضای مجازی جویا شود، پس از پرسیدن سوال خود از محل متواری شد.

۴. بدون شرح: مهدی پاکدل بازیگر فیلم «محمد رسول‌الله» مجید مجیدی یک سال پس از اکران #این فیلم اعتقاد دارد که رسانه‌ها#این فیلم را در هنگام نمایش بایکوت خبری کرده بودند؛ همزمان سخنگوی شورای صنفی نمایش از به جریان افتادن اکران فیلم «رستاخیز» خبر داد و اتفاق خاص دیگری نیفتاد.

۵. حرف‌های عجیب حمید لبخنده از دورانی که حمید #سمندریان به دلیل ممنوعیت فعالیت مجبور شد در تهران رستوران تاسیس کند، در رسانه‌ها بازتاب خاصی نداشت؛ یکی از آگاهان در #این باره به خبرنگار ما گفت: آن روزها وضعیت همه همین طور بود دیگر؛ همان هم لطف بود. الان که می‌بینید همه راضی و خوشبخت هستند، دیگر سیاه‌نمایی نکنید.

۶. ستون مترقی #آخ_سینما در نظر دارد برای مدیریت شبکه‌های مجازی خود یک کارشناس تولید محتوا که به فضای اینترنت آشنا باشد، #استخدام کند؛ ترجیحا آقا با سن حداکثر ۲۰ سال، آشنا به اینستاگرام و سلفی، دارای خلاقیت برای تنظیم مصاحبه سوری و نمادین، توانمند در زمینه تکذیب انواع شایعه و تولید انواع شایعه و برچسب؛ لطفا رزومه و نمونه کارهای خود را برای ما ای‌میل کنید و در موضوع ای‌میل حتما بنویسید: روزنامه‌نگاری خلاق.

آی سینما

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.