تاریخ انتشار : یکشنبه 29 دی 1398 - 16:25
کد خبر : 52178

تداوم بارش برف و باران طی ۷۲ ساعت آینده در گیلان

تداوم بارش برف و باران طی ۷۲ ساعت آینده در گیلان

جارستان: سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان با بیان اینکه نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت سامانه سرد و بارشی در این منطقه است، گفت :بر این اساس طی ۷۲ ساعت آینده اکثر نقاط استان شاهد تداوم بارندگی ها، وزش باد و در ارتفاعات بارش برف خواهد بود. مازیار غلامی عصر

جارستان: سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان با بیان اینکه نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت سامانه سرد و بارشی در این منطقه است، گفت :بر این اساس طی ۷۲ ساعت آینده اکثر نقاط استان شاهد تداوم بارندگی ها، وزش باد و در ارتفاعات بارش برف خواهد بود.

مازیار غلامی عصر یکشنبه در این مورد افزود : ضمن آنکه طی این ایام هوا اکثر نقاط استان ابری و مه آلود است.

وی بیشینه و کمینه دمای هوای استان طی ۲۴ ساعت گذشته را به ترتیب در رودبار با ۱۳ درجه سانتیگراد و در دیلمان و جیرنده با سه درجه زیر صفر عنوان کرد.

وی اضافه کرد : همچنین حداقل دمای هوای شهر رشت در شبانه روز گذشته هفت درجه بالای صفر و حداقل چهار درجه سانتیگراد ثبت شده است.

غلامی بیشترین میزان بارندگی استان در ۲۴ ساعت گذشته را نیز مربوط به بندر انزلی با ۳۹.۴ میلیمتر و در رشت ۲۲ میلیمتر و کمترین را در شهر جیرنده با ۴ میلیمتر و لوشان بدون هیچ بارندگی، عنوان کرد./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.