تاریخ انتشار : جمعه 9 مهر 1395 - 17:22
کد خبر : 5164

ازدحام هواداران گلزار در پردیس چارسو

ازدحام هواداران گلزار در پردیس چارسو

جارستان-فیلم سینمایی «خشکسالی و دروغ» دومین ساخته پدرام علیزاده شب گذشته در پردیس چارسو با حضور سازندگان به نمایش درآمد. حضور بیش از انتظار هواداران محمدرضا گلزار که پس از چهارسال با این فیلم دوباره روی پرده ظاهر شده است، باعث شد نمایش فیلم با تاخیر آغاز شود. این فیلم بر اساس نمایشنامه محمد یعقوبی

جارستان-فیلم سینمایی «خشکسالی و دروغ» دومین ساخته پدرام علیزاده شب گذشته در پردیس چارسو با حضور سازندگان به نمایش درآمد. حضور بیش از انتظار هواداران محمدرضا گلزار که پس از چهارسال با این فیلم دوباره روی پرده ظاهر شده است، باعث شد نمایش فیلم با تاخیر آغاز شود. این فیلم بر اساس نمایشنامه محمد یعقوبی که بارها توسط او روی صحنه رفته، ساخته شده است.

«خشکسالی و دروغ» از ۷ مهرماه به سرگروهی سینما زندگی در سینماهای تهران و شهرستان اکران شده است. در اکران خصوصی شب گذشته محمدرضا گلزار، خاطره اسدی و مهدی محرابی از بازیگران فیلم در میان مردم حاضر شدند و پدرام علیزاده کارگردان، غلامرضا موسوی تهیه کننده و مرتضی شایسته نیز پیش از نمایش فیلم از حضور و استقبال مردم تشکر کردند.

«خشکسالی و دروغ» دومین فیلم پدرام علیزاده بعد از «آخرین سرقت» است که با اقتباس از نمایشنامه ای به همین نام از محمد یعقوبی ساخته شده است. داستان فیلم که در چهار فصل سال می گذرد درباره شک و تردیدها، دروغ‌ و پنهانکاری‌های دو مرد و دو زن است که در نهایت به فاجعه منجر می شود.

از دیگر بازیگران این فیلم می توان به پگاه آهنگرانی، علی سرابی، آیدا کیخایی، مارال بنی آدم، مهدی حسینی نیا، سمانه اسماعیلی، نیما راد، فرشاد میرزایی، افشین اخلاقی، آیلین کیخایی، زهرا مصطفوی، ابوالقاسم کرامتی، صدف فانی اشاره کرد.

تصاویری از اکران «خشکسالی و دروغ» با حضور بازیگران در پردیس چارسو را ببینید.

آی سینما

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.