تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 مهر 1398 - 21:31
کد خبر : 45866

دیدار آیت الله رسول فلاحتی با مربیان پیش دبستانی

دیدار آیت الله رسول فلاحتی با مربیان پیش دبستانی

نماینده، ولی فقیه در گیلان در این دیدار گفت: بزرگ‌ترین وظیفه مربیان پیش دبستانی، تربیت دینی کودکان است. جارستان: نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در کارگاه آموزشی ویژه مربیان پیش دبستانی رشت با تاکید بر توسعه هویت اسلامی در مهدهای کودک و پیش دبستانی خاطرنشان کرد: جوانان دارای هویت اسلامی در جامعه محصول تلاش

نماینده، ولی فقیه در گیلان در این دیدار گفت: بزرگ‌ترین وظیفه مربیان پیش دبستانی، تربیت دینی کودکان است.

جارستان: نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در کارگاه آموزشی ویژه مربیان پیش دبستانی رشت با تاکید بر توسعه هویت اسلامی در مهدهای کودک و پیش دبستانی خاطرنشان کرد: جوانان دارای هویت اسلامی در جامعه محصول تلاش و تربیت مربیان آموزشی هستند و تربیت دینی کودکان بزرگ ترین وظیفه مربیان پیش دبستانی است
آیت الله رسول فلاحتی، تعمیق تربیت دینی و توسعه هویت اسلامی را در مهدهای کودک و پیش دبستانی ها مهم دانست و گفت: آموزش مسائل اجتماعی باید از دوران کودکی آغاز شده و باید الگوی مناسب رفتاری در مسائل دینی را به کودکان یاد داد.
وی بر تربیت کودکان با روشهای تشویق، الگو، محبت، فضیلت افزایی و قصه گویی تاکید کرد و افزود: مربیان پیش دبستانی ضمن استعدادیابی کودکان، آنها را خداشناس و محب اهل بیت علیهم السلام پرورش دهند.
امام جمعه رشت خواستار ترویج فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر میان کودکان شد و افزود: تقوا، حجاب و خوبی را بین کودکان آموزش دهید تا فرزندانی شایسته آینده ایران اسلامی را در دست بگیرند.
نادر جهان آرای مدیرکل آموزش و پرورش گیلان نیز به اهداف نظام آموزشی در سند تحول بنیادین وزارت آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت : از مجموع بیش از ۳۲هزار کودک ۴تا۵ سال گیلان، ۲۵هزار نفر وارد مراکز پیش دبستانی شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.