تاریخ انتشار : دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 17:17
کد خبر : 126799

بعد از دوسال و اندی؛

نکاتی چند در رابطه با سفر آقای رئیسی به استان گیلان!

نکاتی چند در رابطه با سفر آقای رئیسی به استان گیلان!
جعفرزاده ایمن آبادی نماینده ادوار رشت در مجلس در یادداشتی نکاتی چند در رابطه با سفر رئیسی به استان گیلان را مطرح کرد.

جارستان:  جعفرزاده ایمن آبادی نماینده ادوار رشت در مجلس در یادداشتی نکاتی چند در رابطه با سفر رئیسی به استان گیلان را مطرح کرد.

 

این نماینده اسبق مجلس در یادداشت خود آورد: گیلانیان فراموش نمی کنند مرحوم آیت الله احسانبخش زمآنیکه نماینده ولی فقیه در گیلان بود. سفر رئیس جمهور وقت ایران (آیت الله هاشمی رفسنجانی) به استان گیلان را کنسل کرد و اجازه سفر نداد و دلیلش را در نماز جمعه رشت عدم ارائه خدمت به مردم گیلان توسط آقای هاشمی عنوان کرد. و گفت احدی اجازه ندارد به استقبال ایشان در فرودگاه برود. وهاشمی هم سفرش را به تأخیر انداخت و دوهفته تمام رایزنی کرد تا اجازه سفر به گیلان به ایشان داده شد.

 

رئیسی هیچ کاری برای گیلان نکرد و مالیات اخذ شده از گیلانیان و منابع بانکی مردم استان گیلان را نیز به سایر استانها اختصاص داد و هیچ وعده ای هم انجام نشد و ظاهراً قرار است پروژه های دولت های قبل برای چندمین بار افتتاح شود و نتیجه اینکه گیلان در دولت سیزدهم از چرخ توسعه کشور عقب افتاد. همگان می دانند فقر گیلان در زیر دولت پوشش سبز آن دفن شده است!

 

رئیسی هشت بار در یک سال به خوزستان سفر کرد ولی بالغ بر دوسال است گیلان و شمال کشور را فراموش کرده و صرفاً برای رفع تکلیف قرار است چند ساعتی است به گیلان بیاید و کلی هزینه بر دست مردم نجیب گیلان بگذارد. هنوز هزینه سفر قبلی دولتربر دوش مردم استان سنگینی می کند!

 

آیا شیرمردی خدا ترس و مردمی وجود دارد تا تاریخ میرزا را تکرار کند؟ و اجازه سفر ندهد تا امتیازات خاص حداقل همچون سایر استانها برای گیلان بگیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.