تاریخ انتشار : یکشنبه 27 مرداد 1398 - 13:13
کد خبر : 44035

جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان با گلباران مزار شهدا آغاز شد

جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان با گلباران مزار شهدا آغاز شد

جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان با گلباران مزار شهدا آغاز شد دهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان با گلباران مزار شهدا آغاز شد.جارستان به گزارش روابط عمومی جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان، دهمین دوره این جشنواره با گلباران مزار شهدای گرانقدر شهرستان لاهیجان از صبح ۲۷ مرداد آغاز شد. گروههای نمایشی به همراه شهردار، رییس

جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان با گلباران مزار شهدا آغاز شد

دهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان با گلباران مزار شهدا آغاز شد.
جارستان به گزارش روابط عمومی جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان، دهمین دوره این جشنواره با گلباران مزار شهدای گرانقدر شهرستان لاهیجان از صبح ۲۷ مرداد آغاز شد.
گروههای نمایشی به همراه شهردار، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر و هنرمندان استان گیلان و خبرنگاران رسانه ها و مدیران شهرداری با حضور در گلزار شهدا با نثار گل با آرمان های شهدا تجدید پیمان کردند.
مسعود کاظمی شهردار لاهیجان و دبیر جشنواره تئاتر خیابانی شهروند در این مراسم ضمن خیرمقدم به هنرمندان مهمان از سراسر کشور گفت: جشواره تئاتر خیابانی یک حرکت فرهنگی است و این رویداد را در کنار گلزار شهدا که همیشه به یاد آنها هستیم آغاز خواهیم کرد.
وی افزود:دهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان با مشارکت شهرداری و شورای اسلامی شهر لاهیجان، مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان از ۲۶ مرداد ماه آغاز شده و تا ۲۹ مرداد ماه در ۸ نقطه شهر لاهیجان برگزار خواهد شد.
کاظمی اضافه کرد: پس از فراخوان جشنواره ۱۶۸ اثر از ۲۵ استان کشور و هفتاد شهرستان کشور به دبیرخانه ارسال شد که از این تعداد ۱۴۴ اثر به بخش مسابقه و ۲۴ اثر به بخش کودک رسید که پس از بازبینی داوران محترم تعداد ۱۴ اثر در بخش مسابقه و ۵ اثر در بخش کودک این جشنواره پذیرفته شدند و تعداد ۷ اثر هم در بخش مهمان اجرا خواهند کرد.
وی گفت: هم اکنون فضای شهر لاهیجان فضای جشنواره تئاتر خیابانی شده و المانها و پرچم‌های جشنواره تئاتر خیابانی در نقاط مختلف شهر لاهیجان نصب شده و شهروندان چشم انتظار افتتاح رسمی ۱۰ سالگی جشنواره خیابانی لاهیجان هستند.
شهردار لاهیجان افزود: جای دارد از صدور مجوز این جشنواره توسط دکتر زارع سرپرست استانداری گیلان و فرماندار و اعضای شورای تأمین شهرستان قدردانی کنم.
کاظمی با تقدیر از حمایت اعضای شورای اسلامی شهر برای برگزاری این جشنواره اضافه کرد: اعضای شورای اسلامی شهر و به خصوص تمیزکار رییس شورای شهر و دبیر شورای سیاست گذاری جشنواره برای برگزاری این رویداد فرهنگی در طول ۱۰ سال گذشته زحمات بسیاری کشیده اند.
وی از تلاش مجموعه کارکنان شهرداری در بخش های مختلف برای آبادانی و توسعه شهر لاهیجان و همچنین برپایی جشنواره تئاتر خیابانی قدردانی کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.