تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 مرداد 1397 - 17:49
کد خبر : 35959

دخالت عجیب ناظر دولت در انتخابات هیئت رئیسه شورا و انتخاب شهردار رشت

دخالت عجیب ناظر دولت در انتخابات هیئت رئیسه شورا و انتخاب شهردار رشت

  در حالی که شنیده می‌شد اوایل هفته آینده جلسه انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر رشت برگزار خواهد شد، سید محمد احمدی فرماندار شهرستان رشت در اقدامی شائبه بر انگیز طی نامه ای به شورا با لحنی دستوری خواستار برگزاری جلسه فوری شورا برای انتخاب هیئت رئیسه و انتخاب شهردار شده است! این در شرایطی

 

در حالی که شنیده می‌شد اوایل هفته آینده جلسه انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر رشت برگزار خواهد شد، سید محمد احمدی فرماندار شهرستان رشت در اقدامی شائبه بر انگیز طی نامه ای به شورا با لحنی دستوری خواستار برگزاری جلسه فوری شورا برای انتخاب هیئت رئیسه و انتخاب شهردار شده است!

این در شرایطی است که فرماندار رشت طی ماه های اخیر بارها و بارها در امور قانونی شورانشینان دخالت کرده و که بارها این موضوعات با واکنش اعضای شورا مواجه شده است. به گونه ای که حتی یک بار اسماعیل حاجی پور که سابقه شهرداری در هفت شهر استان گیلان، معاونت فرمانداری و سابقه سه دوره عضویت در شورا را در کارنامه دارد در واکنش به دخالت های احمدی گفته بود: بهتر است از این به بعد جلسات شورا را در فرمانداری برگزار کنیم!

با این وجود به نظر می رسد شورای پنجم شهر رشت برخلاف شورای چهارم هیچ نیازی به دخالت های فرماندار شهرستان در این امور نداشته و روند قانونی برگزاری جلسه شورا مطابق روال عادی برگزار خواهد شد.

گفتنیست به زودی فرماندار رشت در استانداری گیلان منصوب خواهد شد و امید است با خروج احمدی از فرمانداری رشت حجم دخالت های فرماندار در امور شورا هرچه سریع تر کاهش یابد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.