تاریخ انتشار : جمعه 14 اردیبهشت 1397 - 11:59
کد خبر : 32875

با امضای پیمان پارسا iTaxi رشتی شد

با امضای پیمان پارسا iTaxi رشتی شد

دیروز و مقارن با اعیاد نیمه شعبان تفاهم‌نامه‌ای بین سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری با شرکت حمل و نقل درون شهری ارم سیر مالک برند تاکسی آنلاین iTaxi امضا گردید تا بدین ترتیب تاکسی شهری زرد رنگ چشم‌آشنا و رانندگان شناسنامه‌دار تاکسیرانی رشت به بازار تاکسی‌های اینترنتی وارد شوند.

دیروز و مقارن با اعیاد نیمه شعبان تفاهم‌نامه‌ای بین سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری با شرکت حمل و نقل درون شهری ارم سیر مالک برند تاکسی آنلاین iTaxi امضا گردید تا بدین ترتیب تاکسی شهری زرد رنگ چشم‌آشنا و رانندگان شناسنامه‌دار تاکسیرانی رشت به بازار تاکسی‌های اینترنتی وارد شوند.

 

در این جلسه ضمن امضای تفاهم‌نامه، پیمان پارسا، مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت با تاکید بر استفاده از روشهای نوین حمل و نقل در جهت نظم بخشی و مدیریت ناوگان حمل و نقل عمومی، بر قیمت گذاری رقابتی و تعهد شرکت بر برنامه زمانبندی ارائه شده تاکید نمود. وی همچنین تعهد سازمان به کمک به شرکت مذکور در قالب بندهای تفاهم نامه امضا شده را در راستای قدرت بخشیدن به خدمات دارای مجوز حمل و نقل مسافر بر بستر اینترنت در برابر سامانه های غیرمجاز و غیرمعتبر فعال جدی و عملیاتی بیان نمود.

پارسا در ادامه افزود: در راستای بهبود و افزایش سطح کیفی خدمات تاکسی اینترنتی، کارگروهی جهت پایش و بررسی عملکرد شرکت طرف قرارداد با حضور نمایندگان آن شرکت تشکیل و به رصد مشکلات و ارائه راهکارها خواهد پرداخت.

پارسا با اشاره به اینکه بررسی‌های بسیار سبب شد تا iTaxi انتخاب شود، به تشریح دلایل انتخاب این شرکت پرداخت:

  • استفاده از تاکسی‌های زرد شناسنامه‌دار و بهره‌گیری از بستر نظارتی و انضباطی سازمان
  • تنها دارنده مجوز کشوری از سوی اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور در این حوزه
  • امنیتِ تاییدشده اپلیکیشن طی ارزیابی فنی اتحادیه و مراجع ذی‌ربط
  • امکان تماس امن در بستر SIP Trunk که در بازه سه ماهه قرار است عملیاتی شود
  • امکان بسط به حوزه‌های دیگر شهری در راستای هوشمندسازی ناوگان تخصصی
  • امکان درآمدزایی برای رانندگان از طریق تبلیغات هدفمند بر پایه مکان
  • امکان استفاده توسط کاربران سازمانی در آینده نزدیک

در ادامه جلسه شکوهی‌راد قائم‌مقام سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت بیان داشت: از سال گذشته تاکنون با حدود ۱۵ تیم مختلف فعال در این حوزه مذاکره و به بررسی نقاط ضعف و قوت هر یک پرداختیم. به موازات این بررسی ها اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور نیز طی روندی مشابه و با ارزیابی تیمهای فعال در سطح ملی به معرفی برند iTaxi به شهرداری ها در اواخر دی ماه ۹۶ نمود. با توجه به معرفی نامه ارسالی، با تیمی متشکل از مدیران و کارشناسان فنی، مالی و حقوقی سازمان و طی جلسات متعددی با نمایندگان iTaxi ، به ارزیابی و مقایسه آن با سامانه‌های دیگری موجود پرداختیم.

شکوهی راد ادامه داد: پس از انتخاب و در مسیر عقد تفاهم نامه، به دلیل عدم وجود آیین نامه کشوری از پیش‌نویس آیین‌نامه کشوری بهره بردیم و در نهایت بر اساس آن پیش‌نویس تفاهم‌نامه ارائه شده از سوی اتحادیه را بازنویسی نمودیم.

دکتر خرد از مدیران و بنیانگذاران iTaxi نیز ضمن تشکر از جو کارشناسی و روح همکاری حاکم بر جلسات متعدد برگزار شده که منجر به عقد تفاهم نامه فعلی گردید. گفت: نباید سهولت دسترسی موجب این شود که ساختار حمل و نقل موجود از بین برود و رانندگان باسابقه و شناسنامه دار تاکسی متضرر شوند. همه باید دست به دست هم بدهیم تا این ظرفیت را در تاکسیها برای گیلان و خصوصا رشت ایجاد کنیم. نوپذیری مردم رشت شهره است. حرکت نوآورانه ما باید بتواند مردم را جذب کند. امیدوار هستیم یک سرویس امن، آسان و ارزان فراهم کنیم. ما نیز مانند رقبا می‌توانستیم در خیابان عضوگیری کنیم و منفعت ببریم، ولی این رویه سیستم حمل و نقل کشور را مختل کرده است.

وی در ادامه به توضیح روند اجرایی و برنامه زمانبندی مد نظر شرکت پرداخت و فاز اول عملیاتی را شناسایی رانندگانی علاقه‌مند و برگزاری دوره‌های آموزشی با همکاری سازمان جهت افزایش سطح خدماتدهی را عنوان نمود. همچنین در فرایندی همزمان انجام تبلیغات در جهت جذب و معرفی خدمات iTaxi به مشتریان انجام خواهد پذیرفت.

جلسه با امضای تفاهم‌نامه منعقده و ختم صلوات به اتمام رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.