تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 مهر 1396 - 22:25
کد خبر : 24642

رسانه های خارجی و سر بریدن تشییع جنازه باشکوه

رسانه های خارجی و سر بریدن تشییع جنازه باشکوه

چندی است خاورمیانه دست خوش کش مکش های قدرت طلبان و مستکبران دور و نزدیک است و آنان که سینه سپر می کنند و دم از دموکراسی و شان انسانی میزنند و صاحب تریبونند حال که خود عاملی در سایه ی این رخدادهای شنیع تاریخی هستند. وقتی روزنامه ها را ورق میزنم و شبکه های

چندی است خاورمیانه دست خوش کش مکش های قدرت طلبان و مستکبران دور و نزدیک است و آنان که سینه سپر می کنند و دم از دموکراسی و شان انسانی میزنند و صاحب تریبونند حال که خود عاملی در سایه ی این رخدادهای شنیع تاریخی هستند.
وقتی روزنامه ها را ورق میزنم و شبکه های خبری را از غرب تا شرق مرور میکنم،روزی نیست که خبر قتل و کشتار نباشد! عناوین خبری بسیار چشم نواز و دل خراشند؛ «گزارش ویژه ی خبری در نزدیکی پایگاه داعش»،«گزارش زنده از محل تقابل داعش با ارتش آزادی خواه»،«حضور خبرنگار ما در کنار پیکارجویان علیه داعش ! »پر است از بزرگنمایی ها و خود جلوه گری های رسانه ای !
حال باید این سوال را باید مطرح کرد ، با این که پیشانی جنگ علیه تروریست های تکفیری داعش به سردمداری جمهوری اسلامی ایران پیش رفته و میرود و هیچ کس نمیتواند نقش پر رنگ و تاثیرگزار رزمندگان مدافع حرم را در نابودی گام به گام این گروهک تروریستی ضایع کند،چگونه است که روح این اعمال ضدتروریستی و بشردوستانه از سوی ایران دست مایه ی اهداف سیاسی و هدف گذاری های فرصت طلبانه غربی ها شده و دیده نمیشود و خبرپراکن های معاند تنها با چند تیتر گذرا،شانه از رسالت رسانه ای خود خالی میکنند !؟

جالب است در حالی که در چند مدت گذشته عکس یادگاری شهید محسن حججی و قاتلینش احساسات مردم ایران را بر انگیخته است و تحسین شجاعت و شهامت این شهید و نگاه نافذش را در میان مردم ایجاد کرده است بسیاری از شبکه های معاند که درباره کوچکترین اخبار انتقادی از ایران به ارائه گزارش و تحلیل می پردازند مهر سکوت بر لب گذاشته اند و هیچ اشاره ای به آن نمی کنند. آیا واقعا می توان چنین تشییع پیکر باشکوهی را نادیده گرفت؟
چگونه است که هر راهپیمایی، همایش و اعتراض مسالمت آمیز کوچک و گاه چند نفره به خبر های داغ و تکان دهنده از ایران بدل میشود اما تشییع با شکوه پیکر پاک رزمنده ای مظلوم که نه تنها برای اعتقادات و ادای تکلیف و فریضه ی دینی خود،بلکه برای آینده کشور و رهایی بشریت از چنگال ظلم و ظالمان این چنینی سینه سپر کرده و بی رحمانه به دستان جلادان سر سپرده است راحت از آن گذشته می شود.
این که برای رسانه های بیگانه حضور پرشور و چند صد هزار نفره اقشار مختلف مردم برای مراسم عزاداری و همدردی با نزدیکان این شهید در راه حق در مشهد،اصفهان و تهران و در شهرهای مختلف ایران از شمال تا جنوب خبرساز نبوده ! یعنی رسانه های آن سوی آب به بسیاری از واقعیت ها که در ایران اتفاق می افتد اعتقاد ندارند و سعی دارند خود را به ندیدن و نشنیدن بزنندو این گونه می شود. مدت هاست که بسیاری بعضی رسانه های ایران از جمله صداوسیما را برای تحریف اخبار و گلچین کردن و نگاه غلط برای انتشار اخبار زیر سوال می برند که مصادیق بعضا درستی نیز درباره آن منتشر می شود. ولی باید توجه داشت که بعضی رسانه های بیگانه که نام رسانه های ازاد را نیز یدک می کشند نشان داده اند که در عدم پوشش اخبار درست کمتر کسی به پای آن ها می رسد.

 

جارستان: انتشار مطالب خبری و یادداشت های دریافتی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.