تاریخ انتشار : یکشنبه 7 شهریور 1395 - 3:27
کد خبر : 2363

معاون قرآن و عترت وزیر ارشاد:خدمت کردن باید در شأن مردم باشد

معاون قرآن و عترت وزیر ارشاد:خدمت کردن باید در شأن مردم باشد

جارستان-معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خدمت کردن را مبنای کار دولت خواند و گفت: خدمت باید در شأن مردم باشد. به گزارش جارستان: حجت‌الاسلام محمدرضا حشمتی بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح متمرکز ۱۱ پروژه گازرسانی در این شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: این

جارستان-معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خدمت کردن را مبنای کار دولت خواند و گفت: خدمت باید در شأن مردم باشد.

به گزارش جارستان: حجت‌الاسلام محمدرضا حشمتی بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح متمرکز ۱۱ پروژه گازرسانی در این شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: این دو شهید والامقام خالصانه برای خدمت‌رسانی به مردم تلاش کردند تا زمینه راحتی و آسایش آنها فراهم شود.

وی شهیدان رجایی و باهنر را سمبل و الگوی رفتاری مدیران خواند و افزود: امروز توفیق خدمت به مردم املش نصیب ما شد.

معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری درباره توجه به تولید ملی و اقتصاد مقاومتی گفت: اقتصاد و محصولات املش در کشاورزی به ویژه چایکاری است.

وی اضافه کرد: باید خدمات لازم به کشاورزان و چایکاران به عنوان تولیدکنندگان کشور و رکن اصلی در تحقق اقتصاد مقاومتی ارائه دهیم.

حشمتی خدمت کردن به مردم را مبنای کار دولت خواند و تصریح کرد: خدمت کردن افتخار بزرگی است که نصیب هر کس نمی‌شود و بعضی افراد تلاش می‌کنند در خدمت کردن از دیگران سبقت بگیرند.

وی با اشاره به اینکه مردم توقع چندانی ندارند و باید خدمت در شأن آنها باشد، یادآور شد: خدمت و تکریم به مردم یک فرهنگ اصیل اسلامی برای قدرشناسی از زحمات آنهاست.

به گزارش فارس، با حضور معاون قرآن و عترت وزیر ارشاد، مدیر کل حوادث غیرمترقبه استانداری گیلان، فرماندار و جمعی از مسؤولان محلی ۱۳ پروژه عمرانی و خدماتی املش افتتاح شد.

۱۱ پروژه گاز رسانی به صورت متمرکز با بهره‌مندی ۵۸۵ خانوار و اعتباری بالغ بر ۲۱ میلیارد و ۶۴۵ میلیون ریال امروز افتتاح شد.

آسفالت روستای بهشت‌آباد املش به مساحت سه هزار متر مربع و اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال با ۲۲ خانوار بهره‌مند از دیگر پروژه‌های افتتاحیه بود.

پروژه روکش، زیرسازی آسفالت خیابان املش با پنج میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

خبرگزاری فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.