تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 فروردین 1403 - 2:15
کد خبر : 126441

شکستی تلخ تر از زهر برای سپیدرود!

شکستی تلخ تر از زهر برای سپیدرود!
سپیدرود دیگر به باختن عادت کرده و به ته جدولی و بالای جدولی می بازد که نه فقط امید صعود ندارد که انگیزه ای برای دفاع از نام و اعتبار باشگاه ۵۵ ساله هم در ساق ها دیده نمی شود و این خودش یک فاجعه برای تیمی است که امسال یکی از بهترین سال های دوران مالکیتی اش را پشت سر می گذارد!

جارستانسپیدرود دیگر به باختن عادت کرده و به ته جدولی و بالای جدولی می بازد که نه فقط امید صعود ندارد که انگیزه ای برای دفاع از نام و اعتبار باشگاه ۵۵ ساله هم در ساق ها دیده نمی شود و این خودش یک فاجعه برای تیمی است که امسال یکی از بهترین سال های دوران مالکیتی اش را پشت سر می گذارد!

 

درد سپیدرود معلوم نیست از کجا آغاز شده تا درمانی برایش پیدا شود! امسال روی کاغذ هم برای سپیدرود به پایان رسید و باید دید فصل بعد سرنوشت چه چیزی برای تیم ریشه دار شمال کشور رقم خواهد زد!

 

سپیدرود که نیم فصل اول همه از آن به عنوان یکی از شانس های اصلی قهرمانی در لیگ دو نام می بردند  امروز با یک شکست خانگی  یک برصفر مقابل شهرداری بم  کاری کرد که دیگر هیچ جای امیدی حتی روی کاغذ برای هوادارانش باقی نگذارد.

 

گزارش بازی

’۱۷خطای واضح و مشهود مدافع شهرداری بم داخل محوطه شش قدم بر روی راستین تنهایی به راحتی از چشم داور دور ماند و در کمال تعحب وی دستور به ادامه بازی داد.

 

’۳۰نفود در عمق راستین تنهایی تا داخل محوطه جریمه ادامه داشت و سانتر راستین روی سر میعاد یزدانی فرود آمد که ضربه سر میعاد با فاصله اندک از کنار تیرک عمودی بم راهی اوت شد.

 

’۳۴فرصت گلزنی رضا مستعلی داخل محوطه شش قدم با یک چرخش و ضربه قیچی با فاصله کم راهی اوت شد.

 

’۴۹روی تک موقعیت شهرداری بم در کل مسابقه فرار مهدی حرجندی پور با سر خوردن بابک رجبی همراه شد تا در موقعیت تک به تک گل نخست مسابقه وارد دروازه سپیدرود شود.

 

حاشیه ها

جهانبخش جعفری سرمربی محروم شهرداری بم با داد و بیدا از داخل جایگاه وی آی پی چندین بار سعی در متشنج کردن جو ورزشگاه کرد که متاسفانه با مماشات مسئولین برگزاری مسابقه تا انتها بر کارهای خود اصرار ورزید و ادامه داد!

 

هواداران سپیدرود در شعارهایی اعتراضی به انتخاب دوباره فرامرز الماسخاله رییس هیات فوتبال گیلان اعتراض کردند.

 

 

داور در نیمه نخست ۴ دقیقه و در نیمه دوم ۶ دقیقه وقت تلف شده اعلام کرد./سایت رسمی سپیدرود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.