تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 بهمن 1402 - 8:44
کد خبر : 124212

چرا مدارس گیلان با برف و باران شدید تعطیل نشدند!؟

چرا مدارس گیلان با برف و باران شدید تعطیل نشدند!؟

جارستان:گروه استان: از روز گذشته بارش‌های طبیعی سخت و هوای به شدت سردی در استان گیلان آغاز شده است که امروز نیز طبق پیش‌بینی هواشناسی تشدید خواهد شد. دمای هوا به سه الی چهار درجه رسیده است. بارش مخلوط برف و باران در مناطق مستعد جلگه‌ای آغاز شده و در ارتفاعات نیز شاهد بارش برف

جارستان:گروه استان: از روز گذشته بارش‌های طبیعی سخت و هوای به شدت سردی در استان گیلان آغاز شده است که امروز نیز طبق پیش‌بینی هواشناسی تشدید خواهد شد.

دمای هوا به سه الی چهار درجه رسیده است. بارش مخلوط برف و باران در مناطق مستعد جلگه‌ای آغاز شده و در ارتفاعات نیز شاهد بارش برف هستیم و بنا به گفته هواشناسی این وضعیت تا صبح پنجشنبه ۵ بهمن ادامه دارد.

همه این‌ها در حالی است که هیچ خبری از تعطیلی مدارس گیلان  نیست. آن هم وقتی به قول مقامات وزارت بهداشت پیک دوم آنفلوانزا شروع شده و مردم مدام در حال سرماخوردگی هستند.

مدیران دولتی از جمله استاندار در حال برگزاری  همایش «شکوه انتخابات» هستند که تعداد مدیران دولتی در آن بیشتر از مردم است. بهترین کاری که مردم را تشویق به حضور در انتخابات می‌کند عملکرد است و نه سخنرانی! آقای استاندار در سخنرانی از آمار اقتصادی بزرگ دولت سیزدهم می‌گوید و مردم از تورم گلایه می‌کنند. ولی از آن مهم‌تر چرا حداقل ادای مسئولیت پذیری صحیح را بلد نیستند؟ مدیریت صحیح این بود که حداقل یک جلسه علنی در زمینه تعطیلی مدارس انجام می‌گرفت.

مگر باید چه بارشی رقم بخورد که مدارس تعطیل شود. جبران خسارت و بیماری‌های دانش‌آموزان  از چه ناحیه‌ای باید پرداخت شود. از آن گذشته مدارس ما چقدر به وسایل گرمایشی مجهز است؟ مگر سامانه شاد برای چنین مواقع بحرانی در دورکاری راه‌اندازی نشده است؟  این‌ها سوالاتی است که ستاد مدیریت بحران باید از خود می‌پرسید و در این سیل و سرمای شدید مردم را عصبانی نمی‌کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.