تاریخ انتشار : یکشنبه 1 بهمن 1402 - 21:45
کد خبر : 124095

از امیر احمدی فرد و رضا مطهری تا اسرارپوش و فتح‌اللهی؛

کدام کاندیداهای شاخص گیلان توسط شورای نگهبان تایید شدند؟+اسامی

کدام کاندیداهای شاخص گیلان توسط شورای نگهبان تایید شدند؟+اسامی
از هر یازده حوزه انتخابیه تعدادی از کاندیداها تایید شدند که رودبار با یک کاندیدا کمترین و رشت، انزلی و رودسر با 7، 6 و 5 بیشترین کاندیدای جدید را دارند  

جارستان: گروه سیاسی| جوادشفیعی ثابت مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان اعلام کرد:  با ابلاغ شورای نگهبان ۳۹ نفر در حوزه انتخابیه گیلان احراز صلاحیت شدند.
وی گفت: این روند تا بیست بهمن ادامه دارد و اسامی تایید شدگان فعلی دوشنبه دوم بهمن از سوی فرمانداری ها به داوطلبان ابلاغ میگردد.

گفتنی است در میان تایید صلاحیت شدگان جدید شورای نگهبان، شنیده‌ها حاکی از آن است چهره‌های شاخصی چون امیر احمدی فرد و بهروز تشکر در انزلی، سید رضا مطهری و فاطمه شیرزاد در رشت، اسماعیل تیغ نورد در آستانه اشرفیه، شجاع اسرار پوش در صومعه‌سرا  و علی فتح اللهی در تالش دیده می‌شود.

از هر یازده حوزه انتخابیه تعدادی از کاندیداها تایید شدند که رودبار با یک کاندیدا کمترین و رشت، انزلی و رودسر با ۷، ۶ و ۵ بیشترین کاندیدای جدید را دارند

گفته می‌شود نام احمد دنیامالی در لیست آخر تاییدصلاحیت شدگان قرار دارد که در لیست ۳۹ نفره فعلی نام وی دیده نشده است.

با این حال از آنجا که سخنگوی شورای نگهبان اعلام کرده که هزار نفر مورد تایید قرار گرفتند، تعداد ۳۹ نفر در استان گیلان میانگین پایینی را نشان می‌دهد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.